English

پیام استاندار اصفهان در پی افتخار آفرینی قهرمانان استان اصفهان در مسابقات پارالمپیک۲۰۲۴

استاندار اصفهان در پیامی افتخار آفرینی تعدادی از قهرمانان استان در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴پاریس را تبریک گفت.

پیام استاندار اصفهان در پی افتخار آفرینی قهرمانان استان اصفهان در مسابقات پارالمپیک۲۰۲۴
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در پی افتخار آفرینی تعدادی از قهرمانان استان در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس پیام تبریک وقدردانی صادر کرد.

متن پیام استاندار اصفهان بدین شرح می باشد:

درخشش چشمگیر و افتخار آفرینی پنج تن از جوانان برومند استان اصفهان در مسابقات پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ و کسب مدال های ارزشمند از این رقابت ممتاز جهانی، موجب مسرت مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه هم استانی های ارجمند اصفهان گردید.

بدون تردید این موفقیت غرورآفرین مرهون همت بلند، تلاش های مضاعف و پشتکار شایسته فردی و جمعی قهرمانان توانمند استان در این عرصه و حمایت های بی بدیل خانواده های فداکار و عزیز ایشان است.

اینجانب افتخار آفرینی مجدد و کسب مدال نقره سرکارخانم هاجر صفرزاده (پارادوومیدانی) و آقایان میثم بنی طباء(پاراجودو)، هادی نوری(پاراتیروکمان)، همچنین کسب مدال برنز این دوره از مسابقات توسط آقایان حامد حق شناس (پاراتکواندو) و علیرضا مختاری (پارادوومیدانی) که سبب به اهتزاز در آمدن پرچم پرافتخار ایران اسلامی دراین پهنه جهانی و غرور و سرافرازی هموطنان ایرانی در اقصی نقاط جهان گردید را به ایشان، خانواده های ارجمندشان، مربیان و کادر فنی پرتلاش، دیگر ورزشکاران وجامعه ورزشی و هم استانی های ارجمند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامتی، عزت و موفقیت روز افزون ایشان را ازدرگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سیدرضا مرتضوی

استاندار اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه