English

مدیر درمان تأمین اجتماعی کاشان خبر داد:

بهره‌برداری از ۳ دستگاه تجهیزاتی تشخیصی و درمانی در بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان

طی آئینی با حضور جمعی از مسئولین استان از سه دستگاه تجهیزاتی تشخیصی و درمانی بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان بهره‌برداری شد.

 بهره‌برداری از ۳ دستگاه تجهیزاتی تشخیصی و درمانی در بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، امیررضا آذرنوش در حاشیه آئین افتتاح و بهره‌برداری از تجهیزات جدید بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان اظهار کرد: بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان دارای قدمت زیادی است که تجهیزات آن هم به تناسب سن آن قدیمی بود.

وی با بیان اینکه وضعیت استیجاری این بیمارستان ما را از بروزرسانی تجهیزات آن غافل نکرد، ابراز کرد: البته بروزرسانی تجهیزات با سرعت بالایی همراه نبود، ولی سعی شد این مهم در نهایت دقت و با بهترین کیفیت انجام شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کاشان با اشاره به راه‌اندازی بخش هتلینگ بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان تصریح کرد: استفاده از این بخش برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی رایگان است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جوانی جمعیت گفت: با توجه به ابلاغیه‌های انجام شده سعی کرده‌ایم با اجرای برخی از پروژه‌ها و طرح‌ها همچون هتلینگ بیمارستان شبیه‌خوانی ما هم در این مهم سهیم باشیم.

آذرنوش با بیان اینکه بخش هتلینگ بیمارستان شبیه‌خوانی کاشان ۲۳ تخت دارد، افزود: به‌روز‌رسانی و ارتقای تجهیزات این بیمارستان هم در حال انجام است که از آن جمله به افتتاح سه دستگاه پیشرفته می‌توان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از این دستگاه‌ها لاپاراسکوپی است، گفت: دستگاه لاپاراسکوپی به همراه ابزارهای مربوط به عمل زنان با قیمتی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان جهت بررسی مشکلات ناباروری و بیماری‌های زنان و دستگاه اکوکاردیوگرافی با سه پروپ جهت ارزیابی قلب جنین، نوزاد و بزرگسال با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد تومان برای تشخیص انواع بیماری‌ها و نارسایی‌های قلب و عروق است، چراکه این بیمارستان مخصوص زایمان و نوزادان است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کاشان با اشاره به اینکه سومین دستگاه به روزشده، دستگاه ABI است، خاطرنشان کرد: این دستگاه در تشخیص بیماری‌های عروقی و درمان آنها نقش مهمی دارد.

این‌مقام‌مسئول با اشاره به اینکه این دستگاه‌ها پیشرفته و با امکانات کامل است، گفت: برای خرید این دستگاه‌ها اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه