English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

جمع آوری بیش از ۳۹ میلیارد تومان در طرح جشن عاطفه ها در سال گذشته در استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت:سال گذشته در این طرح بالغ بر 39 میلیارد تومان از محل کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان جمع آوری شد،

جمع آوری بیش از 39 میلیارد تومان در طرح جشن عاطفه ها در سال گذشته در استان اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، کریم زارع در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال گذشته در این طرح بالغ بر 39 میلیارد تومان از محل کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان جمع آوری شد، بیان کرد: امسال جشن عاطفه ها با شعار"مشق همدل" برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند در حال اجراست و هدف از آن حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه به ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد، همچنین توسعه و تقویت فرهنگ خیر و احسان می باشد.

وی افزود:جشن عاطفه ها به سنت هر ساله و امسال هم با شعار مشق همدل در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در سطح استان اصفهان جریان دارد.

زارع با اشاره به آغاز پویش مشق همدل از نیمه مردادماه، اظهار داشت: این پویش با برپایی پایگاه های نمادین امداد در مصلی های نمازجمعه در 23 شهریور و استقرار پایگاه ها در میادین و معابر اصلی شهرها روز 24 شهریورماه در سطح استان تا نیمه مهرماه ادامه خواهد داشت.

این‌مقام‌مسئول با اشاره به اینکه بیش از 40 هزار دانش آموز و 3 هزار دانشجوی نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند، ادامه داد: این روند، 7 مهرماه نیز با نواختن زنگ عاطفه ها در مدارس ادامه می یابد و هدایای خیران در مدارس و نواحی آموزشی به دانش آموزان نیازمند همان مناطق اهدا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ، با اشاره به سهولت دسترسی روش های مشارکت الکترونیکی در پویش جشن عاطفه ها، گفت: هم استانی های عزیز می توانند با شماره گیری کد #1*031*8877* و یا با استفاده از شماره کارت 6063737000002509 هدایای خود را برای شروع سال تحصیلی به دانش آموزان نیازمند برسانند.

گفتنی است؛ کلیه دفاتر کمیته امداد در شهرستان اصفهان و پایگاه های اصلی کمیته امداد در سطح شهر اصفهان روز 24 شهریورماه در: میدان شهدا- میدان انقلاب-  میدان جمهوری- ابتدای چهارباغ بالا- میدان خوراسگان  و مستقر می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه