English

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خبرداد؛

استقرار ۱۵۰ تیم امدادی در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۵۰ تیم امدادی به منظور خدمت رسانی به مسافران تابستانی در محور‌های مواصلاتی استان مستقر هستند.

استقرار ۱۵۰ تیم امدادی در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، منصور شیشه فروش بیان کرد: به منظور پیشگیری و کنترل به موقع حوادث و خدمات رسانی به موقع گروه‌ها و دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان به آماده باش درآمدند.

وی افزود: همچنین با توجه به هشدار سطح زرد هواشناسی از روز جمعه تا یکشنبه و پیش بینی وزش تندباد‌های فصلی و خیزش کانون‌های گرد و غبار درشمال و شرق و مرکزو بارش‌های رگباری در مناطق غرب و جنوب استان این تعداد گروه امدادی به منظور ارایه خدمات پشتیبانی فوریتی و ترافیکی در مناطق تحت تاثیر استقرار یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: از فردا تا روز یکشنبه شاهد کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید به علت وزش تند باددر مناطق شمال و شرق استان و خیزش کانون‌های گرد و خاک در ۱۸ شهرستان واقع درمناطق شرق. شمال و مرکز خواهیم بود.

منصور شیشه فروش گفت: کاهش کیفیت هوا، افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش شعاع میدان دید به علت خیزش کانون‌های فرسایش بادی درون و برون استانی ناشی از وزش تند باد از مناطق شمال، شرق و کویر‌های مجاور سمنان و نیز دشت سجزی و کانون‌های نقطه‌ای در شرق اصفهان و پیش بینی ماندگاری گرد وغبار در مناطق شرقی، شمالی و شهرستان‌های مرکزی استان را خواهیم داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: همچنین به علت فعالیت سامانه بارشی در این مدت در مناطق غرب و ارتفاعات، شمال، شرق و جنوب استان، وزش باد شدید و بارش‌های رگباری انتظار می‌رود.

منصور شیشه فروش با تاکید به رعایت اصول ایمنی در تردد در محور‌های جاده‌ای و توجه به هشدار‌های ترافیکی پلیس برای پیشگیری از تصادفات همچنین به مسافران را به استقرار نداشتن و تردد نکردن در مسلیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در مناطق غرب و دامنه ارتفاعات بویژه برای مسافرین عشایر و دامداران توصیه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه