English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا :

جمع آوری خرده فروشان و معتادان متجاهر از اولویت های کاری پلیس است

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: جمع آوری خرده فروشان و معتادان متجاهر که چهره شهرها و محلات را زشت می کنند از اولویت های کاری پلیس است.

جمع آوری خرده فروشان و معتادان متجاهر از اولویت های کاری پلیس است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سردار ایرج کاکاوند در جلسه شور فرماندهان انتظامی استان اصفهان بیان داشت: کشور ما با 2 کشور افغانستان و پاکستان همسایه است و در میسر اصلی مواد مخدر قرار دارد که این موضوع دغدغه و نگرانی هایی را برای مردم، خانواده ها و مسئولین به بار آورده است.

وی افزود: با درک و شناخت درست و صحیح از آثار مخرب مواد مخدر می توانیم برای مقابله با آن نیز راهکاری مناسب پیدا کنیم وامنیت را ارتقاء دهیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا ادامه داد: استان اصفهان نیز در مرکزیت کشور قرار دارد و مسیر تردد سوداگران مرگ می باشد و راه های اصلی و فرعی زیادی برای ورود مواد مخدر به این استان و انتقال به دیگر استان های کشور وجود دارد که برنامه ریزی و اقدامات خوبی نیز برای مقابله با سوداگران مرگ در این استان انجام شده و در حال انجام است.

سردار ایرج کاکاوند اظهار داشت: امروز پلیس مبارزه با مواد مخدر با یک نگاه اطلاعاتی و بکارگیری تجهیزات فنی و روش های علمی با سوداگران مرگ مقابله می کند که بحمدلله توفیقات خوبی نیز داشته ایم.

این مقام انتظامی یکی از اولویت های کاری پلیس را جمع آوری خرده فروشان و معتادان متجاهر از سطح جامعه دانست و بیان داشت: انصافا تردد معتادان متجاهر و خرده فروشان در شهرها و محلات چهره آن منطقه را زشت می کند و بسیاری از مردم نیز از تردد این افراد در سطح محلات ناراحت می شوند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خاطر نشان کرد: یکی از تدابیر ابلاغی سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور نیز جمع آوری خرده فروشان و معتادان متجاهر ازسطح جامعه است و صراحتا اعلام کرده اند مردم  در این خصوص مطالبه گری کنند که اقدامات خوبی نیز انجام شده و تعداد زیادی از آنان نیز جمع آوری شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه