English

۲۸ و ۲۹ شهریورماه؛

برگزاری کنگره بین المللی علی ابن محمد باقر(ع) در شهر کاشان

رئیس ستاد کنگره بین‌المللی علی ابن محمد باقر(ع)، از برگزاری چهارمین کنگره پژوهشی و علمی این امام بزرگوار در روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریور ماه در شهر کاشان خبر داد.

برگزاری کنگره بین المللی علی ابن محمد باقر(ع) در شهر کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، حمیدرضا مقدم‌فر در جمع خبرنگاران بیان داشت: کنگره بین المللی علی ابن محمد باقر (ع) با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی اوج خود می رسد.

به گفته‌ وی این کنگره که در آستان مقدس علی ابن محمدباقر(ع) برگزار خواهد شد، به عنوان اختتامیه بخش پژوهشی و علمی کنگره محسوب می‌شود.

این‌مقام مسئول افزود: با استقبال گسترده پژوهشگران، بیش از ۱۲۸ مقاله علمی از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.

مقدم فر ادامه داد: پس از داوری‌های دقیق، مقالات برگزیده، شایسته تقدیر و مقالات پذیرفته شده برای ارائه در قالب پوستر انتخاب شده‌اند.

رئیس ستاد کنگره بین المللی عنوان کرد:در روز ۲۸ شهریور ماه، دانشگاه آزاد کاشان میزبان ۵ پنل علمی خواهد بود که در آن‌ها به بحث و بررسی ابعاد مختلف زندگی و سیره امام باقر(ع) پرداخته می‌شود .

مقدم فر اضافه کرد:در روز ۲۹ شهریور ماه، مراسم اختتامیه با حضور قالیباف، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی، سیاسی و علمی برگزار و از پژوهشگران برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه