English

امام جمعه موقت اصفهان:

دولت رسیدگی به حجاب و ناهنجاری‌ها را در دستور کار قرار دهد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: دولت و مسوولان مربوطه رسیدگی به موضوع حجاب و ناهنجار‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

دولت رسیدگی به حجاب و ناهنجاری‌ها را در دستور کار قرار دهد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،آیت الله مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان گفت: مساله فرهنگی موضوع مهمی است لذا مسؤولان جدید به قانون‌های کشور احترام گذاشته و آن را اجرا کنند.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب فرهنگی و حجاب و عفاف در برخی مناطق شهر گفت: لازم است پیوست فرهنگی برای خیابان چهارباغ جدی گرفته شود، نباید از حرام الهی عقب‌نشینی کرد.

امام جمعه موقت اصفهان دامه داد: امروز میدان درگیری ایران و استکبار جهانی در دو موضوع اقتصاد و فرهنگ خلاصه می‌شود.

وی افزود: در موضوع اقتصاد در دولت شهید رییسی اقدامات خوبی در تعامل با دیگر کشور‌ها برای رشد نقدینگی و جلوگیری از رشد تورم گرفته شد.

حجت الاسلام مهدوی بیان کرد: مردم از تورم و گرانی خسته شده اند و از دولت جدید انتظار دارند در موضوع اقتصاد و کاهش گرانی‌ها بیش از پیش تلاش کنند.

وی افزود:در موضوع فرهنگ و برخورد با ناهنجاری‌ها و بی حجابی‌ها که باور‌ها و ارزش‌های ما را نشانه رفته است مسوولان مربوطه آن طور که باید عمل کنند و دولت جدید به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سالروز آغاز ولایت امام زمان (عج) گفت: اجرای عدالت اجتماعی علی‌رغم تلاش انبیا هنوز به صورت کامل محقق و انجام نشده است لذا بشر برای تحقق این عدالت اجتماعی به صورت کامل، منتظر منجی بشریت است.

آیت الله مهدوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی افزود: نخست وزیر اسراییل بدنبال این هست که با هزینه سنگین به شهادت رساندن بیش از ۴۰ هزار نفر از فلسطینان، آبروی از دست رفته خود را بدست آورد.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امروز آتش صهیونیسم ستیزی در همه جای جهان حتی در خود اسراییل شعله ور شده و به زودی این رژیم کودک کش نابود خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه