English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

بهره برداری بیش از ۱۳۰ پروژه گازرسانی در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت:به منظور تحقق شعار سال، بیش از ۱۳۰ پروژه گازرسانی در شرکت گاز استان اصفهان آماده بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی است.

بهره برداری بیش از ۱۳۰ پروژه گازرسانی در  استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، ابوالقاسم عسکری، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اعلام این خبر و اشاره به رسالت گازرسانی این شرکت و استفاده همگان از این نعمت خدادادی، بیان داشت: به همت کارکنان خدوم این شرکت در راستای خدمات گازرسانی، توسعه و نگهداری شبکه‌های گاز و ارتقای سطح رضایت‌مندی مشترکین؛ تعداد ۱۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد ریال در سطح شرکت گاز استان اصفهان بهره‌برداری و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان این‌که در این چارچوب ۱۰۵ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، گفت: این طرح‌ها شامل طرح‌های بهینه سازی با اعتباری بالغ بر ۶۶۵ میلیارد ریال از جمله ۱۰ آبگرمکن خورشیدی و ۸ نیروگاه خورشیدی ۱۵ کیلوواتی جمعا به ظرفیت ۱۲۰ کیلووات و ۱۵۰ واحد موتورخانه بهینه سازی شده است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای ارتقای سطح رضایت مندی مشترکین نیز ساختمان اداره گاز حبیب آباد از توابع شهرستان برخوار با هزینه ای بیش از ۵۴ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

عسکری تصریح کرد: در راستای حمایت از تولید و تحقق شعار سال، گازرسانی به ۲ شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد ریال و ۹۹ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی با هزینه‌ای بیش از ۵۳۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در ادامه، درخصوص پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود، گفت: ۲۹ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۳۷۳ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به گازرسانی به روستای مغاندر از توابع شهرستان بویین میاندشت، بیش از ۲۷ واحد تولیدی، صنعتی، تجاری، عمومی با هزینه‌ای بیش از ۳۳۱ میلیارد ریال و ندامتگاه شهرستان شهرضا نیز با اعتباری بیش از ۱۱ میلیارد ریال اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در پایان، خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود که حتی الامکان خدمات دولت به مردم اطلاع‌رسانی شود و فرصت مناسبی برای امیدبخشی هرچه بیشتر در جامعه فراهم شود و خوشبختانه در سال جهش تولید با مشارکت مردم شاهد جهش خوبی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها برای خدمت‌رسانی و ارتقاء رضایت‌مندی مردم هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه