English

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

فاصله زمانی حرکت قطارها در ساعات پیک کاهش خواهد یافت

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فاصله زمانی حرکت قطارها در ساعات پیک کاهش خواهد یافت و ناوگان جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

فاصله زمانی حرکت قطارها در ساعات پیک کاهش خواهد یافت
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمد نورصالحی با اشاره به گزارش ارائه شده توسط سازمان قطار شهری تاکید کرد: در این جلسه، گزارشی از پیشرفت خط دو مترو و فاز نخست آن که قرار است ‌به زودی راه‌اندازی شود، ارائه شد.

وی گفت: همچنین شرکت بهره‌برداری مترو برنامه‌های خود را برای استقبال از ماه مهر، زمانی که انتظار افزایش مسافران به دلیل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها می‌رود، ارائه کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: طبق این برنامه، فاصله زمانی حرکت قطارها در ساعات پیک کاهش خواهد یافت و ناوگان جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی نیز با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، برنامه‌هایی برای بهبود خدمات‌رسانی دارد و قرار است تعداد بیشتری اتوبوس به ناوگان اضافه شود، افزود: تا پایان سال جاری حداقل ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس فعال در سطح شهر به‌کار گرفته می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: تلاش‌هایی نیز برای خرید اتوبوس‌های جدید در حال انجام است و شورای اسلامی شهر به‌تازگی مصوبه‌ای در این زمینه داشت که از طریق دو کارخانه پیگیری می‌شود، از این‌رو امیدواریم تا قبل از آغاز سال تحصیلی بعضی از این اتوبوس‌ها به ناوگان اضافه شود.

نورصالحی گفت: هدف این اقدامات، بهبود کیفیت خدمات حمل‌ونقل عمومی و پاسخگویی به نیازهای شهروندان است و شورای اسلامی شهر پیگیر افزایش تعداد اتوبوس‌ها تا پایان سال خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه