English

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان خبر داد؛

اجرای ساماندهی گذر ابوذر با ۳۲۴ میلیارد ریال اعتبار

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از اجرای پروژه ساماندهی گذر ابوذر بالغ بر ۳۲۴ میلیارد ریال خبر داد.

اجرای ساماندهی گذر ابوذر با ۳۲۴ میلیارد ریال اعتبار
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،مهدی غلامی در جمع خبرنگاران در ارتباط با این پروژه گفت: ساماندهی پل ابوذر با هدف بهبود زیرساخت‌های شهری و ارتقای کیفیت فضای عمومی در منطقه ۱۱ اصفهان در دست اقدام است.

وی افزود: در چارچوب اجرای این طرح اقداماتی نظیر اجرای سنگ‌فرش در مساحتی بالغ بر ۶۸۳۰ متر مربع در حال انجام و علاوه بر این، ۸۵۰ متر مربع جدول سنگی با ضخامت ۱۲ سانتی‌متر در نقاط مختلف این گذر اجرا می‌شود که به زیباسازی و استحکام مسیر کمک می‌کند.

وی اضافه کرد: مجموع هزینه اجرای این پروژه بالغ بر ۳۲۴ میلیارد ریال بوده است که نشان از اهمیت و گستردگی اقدامات انجام شده دارد، زیرا اجرای این پروژه علاوه بر بهبود ظاهر گذر ابوذر، نقش مهمی در بهبود شرایط زندگی شهروندان و افزایش ایمنی و رفاه آن‌ها ایفا خواهد کرد.

وی ادامه داد: یکی از بخش‌های مهم این طرح، احداث ۶۵ حلقه چاه و چاهک برای دفع آب‌های سطحی و جلوگیری از مشکلات آب‌گرفتگی در هنگام بارندگی است.

 غلامی با بیان اینکه به منظور حفظ نظم و ایمنی، ۵۱۲ مانع سنگی در مسیر گذر ابوذر نصب خواهد شد، افزود: برای تقویت زیرساخت‌های پروژه، ۸۳۶ متر مکعب بتن‌ریزی انجام می‌شود و حجم خاک‌برداری ۱۵۰۰ متر مکعب در دستور کار اجرای پروژه است.

مدیر منطقه 11 شهرداری اصفهان بیان کرد: از دیگر اقدامات مهم، اجرای کانیوهای سنگی به طول ۱۰۲۵ متر است که به‌منظور هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی و جلوگیری از ایجاد آب‌گرفتگی در روزهای بارانی طراحی شده است، همچنین برای تأمین روشنایی این گذر، ۵۲ چراغ دکوراتیو خریداری شده است که علاوه بر روشنایی، جلوه‌ای زیبا و هنری به فضا می‌بخشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه