English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبرداد؛

فراهم شدن زیرساخت واگذاری ۴هزار انشعاب فاضلاب جنوب شرق اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: زیرساخت های لازم برای واگذاری ۴ هزار فقره انشعاب فاضلاب به متقاضیان جنوب شرق شهر اصفهان فراهم شد.

فراهم شدن زیرساخت واگذاری ۴هزار انشعاب فاضلاب جنوب شرق اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حسین اکبریان گفت: به دنبال افتتاح و بهره برداری از شبکه جمع آوری، خطوط انتقال و ایستگاه پمپاژ فاضلاب جنوب شرق اصفهان در تیر ماه سال جاری، زیر ساخت های لازم برای واگذاری 4 هزار فقره انشعاب فاضلاب به متقاضیان جنوب شرق شهر اصفهان فراهم شد. 

وی افزود: روند ثبت، واگذاری و نصب انشعابات فاضلاب ساکنین این مناطق از جمله محله روشن دشت با قوت ادامه دارد و بدین وسیله مطالبه به حق متقاضیان در این خصوص محقق می شود. 

این مقام مسئول در خصوص نحوه درخواست انشعاب فاضلاب ادامه داد: ساکنین این مناطق می‌توانند از طریق سامانه ۱۵۲۲ و درگاه های ارتباطی شرکت آبفا نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند و پس از واریز هزینه های مربوطه در نوبت نصب انشعاب قرار گیرند.

اکبریان خاطر نشان ساخت: از ابتدای ماه گذشته تاکنون بیش از ۷۵۰ فقره انشعاب فاضلاب در این منطقه در سامانه خدمات غیرحضوری ۱۵۲۲ شرکت ثبت شده که از این تعداد حدود ۲۶۰ فقره انشعاب به متقاضیان واگذار گردیده است؛ همچنین در یک ماه اخیر حدود ۱۰۰ فقره انشعاب فاضلاب نیز نصب شده است.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان خدمت رسانی بی وقفه و مستمر را وظیفه این شرکت دانست و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، تا پایان مهر ماه تمامی انشعابات واگذار شده و در حال واگذاری نصب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه