English

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی از ۲۹ شهروند اصفهانی

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی کلاهبرداری که با فریب شهروندان به بهانه اشتغال به کار و تحصیل در خارج از کشور مبلغ ۳۸ میلیارد ریال از آن ها کلاهبرداری کرده بود خبرداد.

کلاهبرداری 38 میلیاردی از 29 شهروند اصفهانی
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: در پی اعلام شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آن ها با وعده تحصیل و اشتغال خارج از کشور رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 وی افزود: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را در این خصوص آغاز و مشخص شد متهم با ایجاد دفترغیرمجاز و با وعده های دروغین کاریابی و تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور مبادرت به اغفال 29 نفر از شهروندان و دریافت 38 میلیارد ریال از آن ها کرده ولی پس از مدتی که به تعهدات خود عمل نکرده با ارائه بهانه هایی درخواست مبالغ بیشتری از مالباختگان برای تسهیل در روند کار آن ها داشته است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: در این راستا با رصد هوشمندانه مأموران متهم شناسایی و در تحقیقات صورت گرفته به 29 فقره کلاهبرداری به ارزش 38 میلیارد ریال در شهر اصفهان اقرار کرد که با تکمیل شدن پرونده متهم برای انجام اقدامات قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه