English

مدیر مؤسسه خیریه ازدواج الزهرا (س) خبر داد:

ثبت‌نام بیش از ۳۰۰ جوان دختر و پسر در سامانه مؤسسه خیریه ازدواج الزهرا (س) شاهین‌شهر / مشکلی در حوزه طلاق نداشتیم

مدیر مؤسسه خیریه ازدواج الزهرا (س) گفت: هم اکنون بیش از ۳۰۰ جوان دختر و پسر در سامانه ما جهت امر خیر ازدواج ثبت‌نام کرده‌اند که تاکنون حدود ۳۰ زوج از طریق مؤسسه ما توانسته‌اند افراد مناسب خود را برای تشکیل زندگی و خانواده پیدا کنند.

 ثبت‌نام بیش از ۳۰۰ جوان دختر و پسر در سامانه مؤسسه خیریه ازدواج الزهرا (س) شاهین‌شهر / مشکلی در حوزه طلاق نداشتیم
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، ابراهیم طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج اصفهان با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و آغاز هفته وحدت، اظهار کرد: مؤسسه خیریه مشاوره ازدواج الزهرا (س) اولین سازمان مردم‌نهاد با مجوز رسمی از وزارت کشور است که در حوزه ازدواج آسان از سال ۱۴۰۰ در خیابان عارف‌شهر شاهین‌شهر با ۷ نفر هیات مدیره و ۶ نفر کارمند اداری فعالیت می‌کند.

وی با بیان خدمات این مؤسسه، ادامه داد: در حوزه امر خیر و پسندیده ازدواج ما هم اکنون چند نوع فعالیت از جمله معرفی زوج‌های جوان به یکدیگر توسط مشاوران، برطرف‌سازی اختلافات، انجام انواع تست‌های روان‌شناختی، آموزش‌های مختلف مهارت‌افزایی انتخاب همسر، دوران عقد و تلاش برای تکمیل و تهیه جهیزیه افراد نیازمند با همکاری خیرین انجام می‌دهیم.

 مدیر مؤسسه خیریه ازدواج الزهرا (س) شاهین‌شهر با بیان اینکه کلیه خدمات این مؤسسه رایگان است، تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ جوان دختر و پسر در سامانه ما جهت امر خیر ازدواج ثبت‌نام کرده‌اند که تاکنون حدود ۳۰ زوج از طریق مؤسسه ما توانسته‌اند افراد مناسب خود را برای تشکیل زندگی و خانواده پیدا کنند و تاکنون به یاری و لطف خداوند متعال چون تمام فرآیندها علمی و تجربی جلو رفته، مشکلی در حوزه طلاق نداشته‌ایم.

وی دلیل بسیاری از ازدواج‌های منجر به طلاق در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه را عدم‌شناخت و آگهی زوجین نسبت به یکدیگر عنوان کرد و گفت: براساس پژوهش‌ها و تحقیقات صورت‌گرفته آن دسته از زوجینی که با مشاوره و استفاده از تجربیات کارشناسان و روان‌شناسان حوزه خانواده پیش رفته‌اند، کمتر در طول مسیر زندگی دچار چالش شده‌اند.

 مدیر مؤسسه خیریه ازدواج الزهرا (س) شاهین‌شهر از افزایش ازدواج‌های سفید توأم با ناآگاهی ابراز نگرانی کرد و گفت: به ازدواجی که مدت‌زمان آن مشخص نبوده و پیوند زناشویی میان آقا و خانم وجاهت شرعی و قانونی نداشته باشد و صیغه نکاح جاری نشود، ازدواج سفید می‌گویند که دارای مشروعیت لازم نیست، لذا می‌طلبد خانواده‌ها نسبت به این موضوع حساسیت بالایی داشته باشند.

وی خط‌قرمز مؤسسه خیریه ازدواج الزهرا (س) شاهین‌شهر را ازدواج موقت اعلام کرد و گفت: در تلاشیم با همکاری مسئولان شهرستان شاهین‌شهر و میمه و حتی استان اصفهان بسیاری از مسائل و موانع ازدواج جوانان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی را برطرف کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه