English

معاون مدیرکل آموزش و پرورش کاشان خبر داد؛

آغاز سال تحصیلی جدید در کاشان با ثبت‌نام ۷۲ هزار دانش‌آموز

معاون مدیرکل آموزش و پرورش کاشان از آغاز سال تحصیلی جدید در این شهرستان با ثبت‌نام بیش از ۷۲ هزار دانش‌آموز خبر داد.

آغاز سال تحصیلی جدید در کاشان با ثبت‌نام ۷۲ هزار دانش‌آموز
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،غلامرضا بخشی موحد در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی، ۱۴ هزار نفر در مقطع متوسطه اول، ۱۰ هزار نفر در مقطع متوسطه دوم، ۱۰ هزار نفر در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ۱۴ هزار نفر در رشته‌های کاردانش در مدارس کاشان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی همچنین اعلام کرد: تعداد معلمین مشغول به کار در سال تحصیلی جدید ۳۸۰۰ نفر بوده و حدود ۵۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، ماده ۲۸ و آزمون استخدامی نیز به جمع فرهنگیان کاشان اضافه خواهند شد.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش کاشان با اشاره به اینکه شهرستان کاشان با کمبود نیروی انسانی در بخش آموزش و پرورش مواجه نیست، افزود: با وجود توزیع نامناسب نیرو در برخی مقاطع و رشته‌ها، با برنامه‌ریزی دقیق و جابه‌جایی نیروهای مازاد، تلاش می‌کنیم تا نیازهای آموزشی دانش‌آموزان را برطرف کنیم.

 

آموزش و پرورش کاشان با چالش کمبود نیروی متخصص روبرو است

غلامرضا بخشی موحد، معاون مدیرکل آموزش و پرورش کاشان، ضمن ابراز خرسندی از آغاز سال تحصیلی جدید، و افزایش تعداد دانش‌آموزان گفت: متأسفانه با چالش کمبود نیروی متخصص در حوزه‌های از جمله؛ مشاوره،  مربی تربیت بدنی و مراقبت سلامت روبرو هستیم.

وی همچنین عنوان کرد:با این حال، آموزش و پرورش کاشان با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های موجود، تلاش می‌کند تا این چالش‌ها را برطرف کند.

بخشی موحد در پایان از افتتاح ۹ مدرسه جدید با حدود ۳۰ کلاس درس در مقاطع مختلف تحصیلی در کاشان خبر داد و گفت:این اقدامات در راستای بهبود کیفیت آموزش و افزایش سرانه فضای آموزشی در شهرستان صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه