English

معاون برنامه‌ریزی و‌ توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان خبرداد؛

برگزاری دومین نمایشگاه فناوری و نوآوری «فن‌نما» در اصفهان

معاون برنامه‌ریزی و‌ توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان از برگزاری دومین نمایشگاه فناوری و نوآوری «فن‌نما» دهم تا سیزدهم مهرماه در اصفهان خبرداد.

برگزاری دومین نمایشگاه فناوری و نوآوری «فن‌نما» در اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سعید ابراهیمی در نشست گپ‌وگفت با اصحاب رسانه بیان داشت: دومین دوره نمایشگاه فناوری و نوآوری با نام اختصاری «فن‌نما» و شعار «ما برای وصل کردن آمدیم» از دهم تا سیزدهم مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: دومین نمایشگاه فناوری و نوآوری « فن‌نما » در فضایی به‌مساحت ۹ هزار مترمربع در بخش‌های مختلف و همراه با رویدادهای بسیار متنوع میزبان علاقمندان است.

ابراهیمی بیان کرد:این نمایشگاه بر مبنای سه هدف کلان ارزش‌آفرینی، به‌هم‌رسانی و امیدآفرینی طراحی شده و در صدد است تا همچون دوره نخست در سال گذشته، فضایی جذاب و فرصتی ارزشمند برای بازیگران حوزه فناوری و نوآوری فراهم کند.

معاون برنامه‌ریزی و‌ توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت:این نمایشگاه میزبان  مجموعه دانشگاه‌ها، انجمن مخترعین، صنایع خلاق، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و صندوق‌های حمایت مالی است.

 

حضور ۳۰ صندوق مالی برای حمایت از فناوری‌های نوین در نمایشگاه فن‌نما

سعید ابراهیمی با بیان اینکه ویژگی نمایشگاه فن‌نما، تاکید بر حوزه فناوری و نوآوری، شبکه‌سازی و تقویت زیست‌بوم فناوری و نوآوری است، افزود: تلاش داریم  تا بستری برای عرضه نیازمندی‌ها در این زمینه باشد.

 معاون برنامه‌ریزی و‌ توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان اضافه کرد:در این نمایشگاه ۳۰ صندوق مالی برای حمایت از طرح‌ها و فناوری‌های نوین حضور دارند.

وی ادامه داد:این نمایشگاه یک سکوی ارتباطی میان بازیگران مختلف عرصه فناوری و نوآوری است لذا تلاش می‌کند در تمام طول سال ارتباطات خود را با بخش‌های ذیربط حفظ کند.

ابراهیمی بیان کرد:غرفه‌ای برای معاونت علمی ریاست جمهوری نیز در نمایشگاه پیش‌بینی و مقرر شده است نمایشگاه فن‌نما در تقویم رویدادهای ملی کشور به ثبت برسد.

معاون برنامه‌ریزی و‌ توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان ادامه داد: سایت نمایشگاه نیز به آدرس fannema.ir در حال حاضر فعال است و علاقمندان می‌توانند اخبار مرتبط با این رویداد را در آن جستجو کنند.

وی با بیان اینکه مبلغ کل سرمایه قابل تامین در فن‌نما برابر با ۱۱ هزار و ۵۰ میلیارد ریال است ، افزود:تاکنون بیش از ۱۲۰۰ مورد نیاز فناورانه در اصفهان به ارزش ۵ همت شناسایی شده است که قابلیت ارائه در نمایشگاه فن‌نما را دارد..

این مقام مسئول گفت:رویدادهای جذابی مانند لیگ ملی روباتیک دانشگاه صنعتی اصفهان، ماراتن بازی‌سازی رایانه‌ای، سخنرانی تدکس با موضوع فناوری و اختتامیه جشنواره صنایع‌دستی دانش‌آموزی برای این‌دوره نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

ابراهیمی اظهار داشت: نشست مدیران عامل سازمان‌های فاوا، برگزاری مجمع عمومی سالیانه انجمن vc ایران و تعریف ۸۰۰ میلیارد ریال پروژه های فناورانه شهرداری اصفهان و سازمان‌های وابسته، از دیگر رویدادهای قابل‌توجه در دومین دوره نمایشگاه فن‌نما است.

معاون برنامه‌ریزی و‌ توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت:هدف از برگزاری این نمایشگاه روایت کارآمدی از زنجیره نوآوری و فناوری در حل مسائل ملی و منطقه‌ای و ارزش آفرینی ملی، تکمیل زنجیره ارزش با تمرکز بر ارتباطات اقتصادی در زیست بوم فناوری و جذب آحاد شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان و افزایش علاقه و امید آفرینی به واسطه ایجاد زمینه مشارکت فعال است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه