English

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خبرداد؛

برگزاری همایش پیاده‌روی سرزمین خورشید همزمان با هفته دفاع مقدس در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی بانوان پنجم مهر به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در خیابان نخل برگزار می‌شود.

برگزاری همایش پیاده‌روی سرزمین خورشید همزمان با هفته دفاع مقدس در منطقه ۷ اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، مهدی سلطان آقایی اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی بانوان ساعت ۰۷:۳۰ روز پنجشنبه (پنجم مهر سال جاری) به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در منطقه ۷ شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه در راستای پاسداشت رشادت‌های شهیدان جنگ تحمیلی و صبر و پایداری خانواده‌های شهدا در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان با دعوت از عموم بانوان منطقه به‌ویژه مادران، همسران و خواهران شهدا و ایثارگران برای حضور در این برنامه تاکید کرد: برنامه «سرزمین خورشید» علاوه‌بر پیاده‌روی همراه با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب، پایش سلامت و اهدای جوایز ویژه نیز خواهد بود.

سلطان‌آقایی گفت: این همایش با همکاری حوزه ۱۳ مقاومت بسیج در ایستگاه ورزشی بلوار فرزانگان واقع در خیابان نخل برگزار می‌شود تا در کنار گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اهمیت به سلامتی و تندرستی در میان بانوان نهادینه شود.

وی با اشاره به تجربه موفق و ارزشمند برگزاری لیگ‌های ورزشی در سال گذشته ادامه داد: برنامه‌ریزی برای اجرای وسیع‌تر لیگ مسابقات مختلف در محلات منطقه شامل فوتسال و والیبال در حال اقدام است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای ویژه برنامه‌ای برای گرامیداشت روز ۲۵ آبان نیز با مشارکت کانون‌های فرهنگی محلات در حال برنامه‌ریزی است.

سلطان‌آقایی گفت: رویکرد فرهنگی منطقه ضمن برگزاری رویدادهای شهری، حمایت و مساعدت به پایگاه‌ها و کانون‌های فرهنگی هنری محلات خواهد بود.

اسن مقام‌مسئول افزود: در همین مسیر برنامه‌ریزی برای همراهی با کانون‌های فرهنگی در راستای برگزاری یادواره‌های مختلف شهدای محلات در حال اجرا و اقدام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه