English

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری :

پس از ۴۴ سال هیچ کشوری جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری بیان داشت: شهدا نگذاشتند یک وجب از خاک پاک کشور در اشغال بیگانه بماند و کاری کردند که پس از ۴۴ سال کسی جرأت حمله نظامی به این کشور را ندارد.

پس از ۴۴ سال هیچ کشوری جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،امیر سرتیپ دوم محسن کرمی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان، در اولین روز از هفته دفاع مقدس در گلستان شهدای اصفهان گفت: چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس فرصت گران‌بهایی برای بازشناسی حماسه جاودان شهدای باغیرت ایران اسلامی، در سایه منویات بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی است.

وی افزود: شهدا در دوران دفاع مقدس جامه رزم پوشیدند و با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند و افسانه شکست‌ناپذیری نظام سلطه مخصوصاً آمریکا را به منصه ظهور رساندند.

کرمی گفت: شهدا نگذاشتند یک وجب از خاک پاک کشور در اشغال بیگانه بماند و دست‌وپای متجاوز را قطع و چشم ناپاک را کور کردند و کاری کردند که پس از ۴۴ سال کسی جرأت حمله نظامی به این کشور را ندارد.

ارشد نظامی در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری گفت: مردم، ایثار و جان‌فشانی شهدای دفاع مقدس را فراموش نکردند و با خانواده‌های شهدا تجدید عهد می‌کنیم با تبعیت کامل هیچ مانع، چالش و مشکلی ما را منحرف نخواهد کرد و باقدرت در مسیر عزت ایران پیش خواهیم رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه