English

همزمان با سالروز ولادت پیامبر(ص) انجام شد؛

اجرای مهرواره عطر نگار به مناسبت هفته وحدت در پارک آیت‌الله مدنی کاشان

همزمان با هفته وحدت و سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) «مهرواره عطر نگار» به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد.

اجرای مهرواره عطر نگار به مناسبت هفته وحدت در پارک آیت‌الله مدنی کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

 ، در راستای بهره‌مندی شهروندان از فیوضات ایام شادی و شادمانی اهل بیت (ع) «مهرواره عطر نگار» به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در جوار چایخانه امام رضا(ع) در پارک آیت‌الله مدنی برگزار شد.

دومین شب از جشن‌های خیابانی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با اجرای مبینا موبدی در جوار چایخانه امام رضا(ع) با پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) و نماهنگ آغاز شد و در ابتدای این مراسم آیاتی از کلام‌ الله مجید توسط امیررضا آقاییان قرائت و در ادامه برنامه‌های متعدد و متنوعی اجرا شد. 

 از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این جشن می‌توان به شعرخوانی هنرمند نوجوان رها وطن‌خواه در مدح و ثنای ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص)، اجرای سرود توسط گروه بینات و گروه سرود کوثر، برگزاری مسابقه و اهدای جوائز اشاره کرد.

سومین شب «مهرواره عطر نگار» به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با تلاش خانه فرهنگ جوان در قالب جشن خیابانی امشب از ساعت ۱۹:۳٠ در منطقه لتحر، روبروی آستان امامزاده عبدالله (ع) برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه