English

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان میلاد پیامبر اکرم(ص) و آغازهفته دفاع مقدس را تبریک گفت

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در پیامی میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و آغازهفته دفاع مقدس را تبریک‌گفت.

 مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان میلاد پیامبر اکرم(ص) و آغازهفته دفاع مقدس را تبریک گفت
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، متن پیام محسن قدیری مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به این شرح است :

پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله فرمودنند: الجَماعَهُ رَحمَهٌ و الفُرقَهُ عذابٌ “وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است” این حدیث بیانگر اهمیت یکپارچگی امت اسلامی در این دین الهی است.

آن زمان که خدواند سبحان در دایره امکان، خلقت آخرین حلقه انبیاء، محمد مصطفی (ع) را رقم زد، زمین، آسمان و تمامی کائنات به احترام وجودش کلامی جزء فتبارک الله احسن الخالقین بر زبان نیاوردند.

نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است نویدبخش همدلی و همبستگی، یکپارچگی و همگرایی، جلوگیری از تفرقه افکنی، وحدت و یکرنگی در سایه رسول خدا،امامت و ولایت، برای نیل به اهداف عالیه اسلامی است.

بدون شک در کشور عزیزمان آنچه ملت و دین ما را از کینه دشمنان و دام شیاطین رها ساخته است، تنها هوشیاری در قبال مسائل و اتحاد و یکپارچگی است.

دراین ایام همچنین آغازهفته دفاع مقدّس نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی و اوج تبلور حماسه‌های سترگ، رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های فرزندان برومند این مرز و بوم است؛ آزاد مردانی که برای پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی حماسه‌هایی بی‌نظیر آفریدند.

ملّت غیورایران اسلامی با مقاومتی ستودنی خود درهشت سال دفاع مقدّس، افسانه شکست ‌ناپذیری قدرت‌های استکباری را باطل کرد و با اثبات برتری قدرت ایمان و معنویت بر قدرت مادی متکی به سلاح و تجهیزات، درس بزرگ ایثار، آزادی، جهاد و شهادت را به جهانیان نشان داد.

آنچه امروز داریم از برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت رزمندگان غیور است که همواره باید قدردان ایثارگری‌های آنان باشیم و با یادآوری روایت‌های هشت سال دفاع مقدّس و دوران پر افتخار ملتی که صبر، عزّت، وحدت و همدلی را پیشه خود ساخت تا امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد؛ ادای تکلیف نماییم.

تقارن هفته دفاع مقدس با هفته وحدت را فرصتی مغتنم برای همدلی، اخوت و یکپارچگی ملت اسلامی و تحکیم پیوند مسلمانان با یکدیگر می‌دانیم؛ امروز بر تک تک ما واجب است که در راستای حفظ ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدّس و همچنین حراست از درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی کوشا باشیم.

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، ولادت خجسته و پرمیمنت ختم المرسلین، رحمه للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت و رحمت، مبشر آگاهی و حکمت وسعادت کلّ بشر حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله وسلم و ولادت فرخنده ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه، کارکنان و خانواده بزرگ هلدینگ پتروپالایش اصفهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امید آن دارم که با بهره مندی از الطاف بیکران این ایام و شریعت پیامبر بزرگ اسلام، در سایه آرمان های مقدس امام راحل و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی موفق و سربلند باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه