English

پیام تبریک رئیس دانشگاه اصفهان به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

رئیس دانشگاه اصفهان با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ را به خانواده بزرگ دانشگاه اصفهان به ویژه دانشجویان نو ورود تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس دانشگاه اصفهان به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، متن پیام تبریک حسین هرسیج رئیس دانشگاه اصفهان به مناسبت سال تحصیلی جدید بدین شرح است:

به نام‌خدا

بار دیگر توفیق نصیبمان شده است که آغاز سال تحصیلی و شکوه و تقدّس تعلیم و تعلّم را به نظاره بنشینیم و نقشی فعال و مؤثر در آن داشته باشیم. از سویدای دل خرسندیم و خداوند بزرگ را برای بهره‌مندی از این نعمات شاکریم. سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ را به همۀ اهالی علم کشور بویژه اعضای محترم خانوادۀ دانشگاه اصفهان تبریک می‌گوییم.

بر همه کس آشکار است که پایه‌های فرهنگ و تمدن بشری را دانشیان و دانشگاهها استوار ساخته‌اند. در واقع کوششهای اهل علم و اهداف دانشگاه، همواره جامعه‌محور و تمدن‌ساز بوده است ولی در عصر حاضر که تکثر و تنوع بسیار زیاد گریبان‌گیر بشر شده، ضروری است این جامعه‌محوری و زمینه‌سازی برای پیدایش تمدنهای نوین، به شکلی متمرکزتر، هدفمندتر و مؤثرتر انجام گیرد.

دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی پیش رو همچون گذشته در پی حل مشکلات جامعه و زمینه‌سازی برای پیدایش تمدن نوین ایرانی اسلامی است. دیگر مأموریتها و اهداف مهم دانشگاه در این سال عبارت است از: ادامۀ مسیرِ ارتقای سرمایۀ اجتماعی دانشگاه؛ مقابله با چالش‌های اجتماعی و احیای تمدّن حکمت و عدالت محور؛ تشکیل ائتلاف دانشگاههای داخلی و خارجی در زمینۀ هوش مصنوعی؛ راه‌اندازی کارگروه ویژۀ هوش مصنوعی دانشگاه اصفهان برای نقش‌آفرینی هوشمند، هدفمند و منسجم دانشگاه اصفهان در حوزة هوش مصنوعی؛ تکمیل زیست بوم فناوریهای نرم و صنایع خلاق دانشگاه؛ ارتقای سطح امکانات رفاهی اعضای محترم هیأت علمی، دانشجویان عزیز و یاوران محترم علمی و همچنین هدفمندسازی اعطای این امکانات؛ ارتقای کیفیت مکانها، امکانات و تجهیزات آموزشی دانشگاه؛ گسترش دامنۀ نفوذ آموزشهای آزاد دانشگاه در داخل و خارج از کشور؛ گسترش و توسعۀ امکانات پژوهشی و فناورانۀ دانشگاه؛ ارتقای سطح و توسعۀ همکاری با صنایع و سازمانهای داخلی و خارجی؛ تعمیق و توسعۀ دیپلماسی علمی و فرهنگی دانشگاه.

برای تحقق اهداف مذکور بعد از توکّل بر خداوند بزرگ هیچ اکسیری وجود ندارد بجز همدلی، همراهی و شفقت همۀ اهالی خانوادۀ بزرگ دانشگاه اصفهان برای خردورزی، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و اجرای متعهدانه و مجدانۀ این برنامه‌ها. همچنین با توجه به تحولات چشمگیر امروزی در زمینه‌های مختلف علمی، انتظار می‌رود: اعضای محترم هیأت علمی دانش و مهارت خود را بویژه در زمینۀ فناوریهای نوظهور، روزآمد سازند تا بتوانند بخوبی پاسخگوی مطالبات دانشجویانِ پرسشگر و بلندنظر باشند؛ دانشجویان عزیز با کوشش مستمر و همّت بلند در پی فتح قلّه‌های جدید علم و دانش برآیند و یاوران محترم علمی در این مسیر با رویکردی تحول‌گرا، ایثارگرانه و جهادی یاری‌رسان استادان و دانشجویان باشند.

 بر همین اساس اعضای هیأت علمی گرانقدر؛ دانشجویان ارزشمند و یاوران علمی ارجمند را مشتاقانه و صادقانه به یاری می‌طلبیم و امیدواریم با کوشش خردمندانه و مستمر بتوانیم اهداف بلند دانشگاه جامعه‌محور و تمدن‌ساز را تحقق بخشیم و بر شکوه و عظمت ایران اسلامی بیافزاییم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه