English

پیام تبریک مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان آغاز هفته دفاع مقدس و سال جدید تحصیلی را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سیدرضا موسوی در پیامی، فرارسیدن 31 شهریور ماه سالروز آغاز هفته دفاع مقدس و سال جدید تحصیلی را به مردم شهید پرور استان اصفهان به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز، خانواده معظم شهدا و تمامی دانش آموزان تبریک گفت.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

این جنگ هشت ساله و این دفاع مقدّس، از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران بود.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

دوران ۸ ساله دفاع مقدس و مقاومت امت غیور ایران در حفظ و اعتلای نظام جمهوری اسلامی، و حراست از مرزهای این سرزمین به مثابه یکی از حساس‌ترین و بارزترین دوران‌های حیات راستین این ملت با افتخار، تا همیشه بر قامت تاریخ حماسه ایثار و پایداری ایران اسلامی خواهد درخشید.

هفته دفاع مقدس فرصتی است برای یادآوری و بازشناسی حماسه عظیمی که فرزندان برومند این مرز و بوم خلق کرده و قدرت پوشالی سلطه‌گران را با اراده‌ای مستحکم و ایمانی راسخ به شکست کشانده و یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر را ثبت کردند.

این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، باید برای همیشه زنده بماند و هدایت‌بخش نسل‌های بعدی این سرزمین و حتی ملت‌های آزاده منطقه و جهان قرار گیرد

تقارن این ایام با آغاز سال تحصیلی جدید خجسته و نیکوست تا تمامی دانشجویان و دانش آموزان که آینده سازان این جامعه هستند بتوانند با ابتکار و خلاقیت های جدید خود دشمنان این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مأیوس کنند.

 اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و آغاز سال جدید تحصیلی را به مردم شهید پرور استان اصفهان به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز، خانواده معظم شهدا و تمامی دانش آموزان این مرز و بوم تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال سر بلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری مسالت می نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه