English

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

نواخته شدن زنگ عاطفه ها هفتم مهرماه بصورت سراسری در استان اصفهان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت:زنگ عاطفه ها هفتم مهرماه بصورت سراسری در استان اصفهان به صدا درخواهد آمد.

نواخته شدن زنگ عاطفه ها هفتم مهرماه بصورت سراسری در استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، علی اخلاقی با اشاره به برگزاری مراسم زنگ عاطفه ها همزمان در سراسر کشور، اظهار داشت: این مراسم بصورت سراسری در مدارس سطح استان اصفهان نیز با حضور دانش آموزان و خیران نیک اندیش، هفتم مهرماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمک هایی که در مدارس استان جمع آوری می شود برای توزیع بین دانش آموزان نیازمند در اختیار همان مدارس قرار خواهد گرفت، ادامه داد: مهمترین هدف جشن عاطفه ها، نهادینه کردن فرهنگ انفاق در نسل جدید و کمک به دانش آموزان نیازمند و کم بضاعت است و در صورت عدم وجود دانش آموزان نیازمند به دیگر مدارس اهدا می شود.

اخلاقی با تاکید براینکه جشن عاطفه ها ، درس محبت و ایثار را به دانش آموزان یاد می دهد، افزود: تاکنون کمک های اهدایی و ملزومات تحصیلی جمع آوری شده با همکاری خیران به دانش آموزان تحت حمایت اهدا شده و در مرحله بعدی با توزیع پاکت های هدایا بین مدارس سطح استان، سایر هدایای نقدی و غیرنقدی نیز بین دانش آموزان کم بضاعت و نیازمند مدارس توزیع خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان ، برلزوم گسترش فرهنگ خیرو احسان تاکید کرد و گفت: عموم نیک اندیشان در این مسیر خیر می توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه