English

امام جمعه کاشان:

زنگ نماز یادآور اهمیت معنویت در مدارس است

امام جمعه کاشان بیان داشت:زنگ نماز یادآور اهمیت معنویت در مدارس و عامل رشد معنوی و علمی است.

زنگ نماز یادآور اهمیت معنویت در مدارس است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در مراسم زنگ نماز در مدرسه شاهد شهرستان کاشان، با تأکید بر اهمیت نماز و به‌ویژه نماز اول وقت، بر لزوم توجه به معنویت در کنار تحصیل دانش‌آموزان تأکید کرد.

وی با استناد به فرمایشات امام علی (ع) و ائمه معصومین (ع)، نماز را کلید پیشرفت در همه ابعاد زندگی دانسته و بر ضرورت خواندن نماز با حضور قلب و اخلاص تأکید کردند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به فرموده مرحوم آیت‌الله مرتضی تهرانی مبنی بر افزایش اخلاص در نمازهای متوالی رهبر انقلاب، بر لزوم تلاش برای ارتقای سطح اخلاص در نماز تأکید کرد.

امام جمعه کاشان همچنین با بیان روایتی از امام رضا (ع)، به دانش‌آموزان توصیه کرد:برای جمع شدن حواس در نماز، یکی از ائمه معصومین (ع) را ناظر بر نماز خود تصور کنند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه نماز اول وقت، احترام به والدین و احترام به معلم، سه عامل مهم برای رسیدن به کمال هستند، افزود: پایبندی به نماز اول وقت و تأثیر آن بر پیشرفت فردی امری مهم است.

در پایان امام جمعه کاشان با قدردانی از تلاش‌های معلمان، از آن‌ها خواست تا با انتقال علم و دانش خود به نسل جوان، در تربیت آن‌ها کوشا باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه