English

صعود تیم فوتسال کان پژوهان کاشان به لیگ برتر کشور

مالک باشگاه کان پژوهان گفت:صعود تیم فوتسال کان پژوهان کاشان به لیگ برتر کشور حاصل تلاش مجموعه باشگاه بود.

صعود تیم فوتسال کان پژوهان کاشان به لیگ برتر کشور
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،حسین فقدان پس صعود تیم فوتسال این باشگاه به لیگ برتر کشور در جمع خبرنگاران گفت: این موفقیت بر اساس برنامه‌ریزی، امکانات و تلاش مجموعه باشگاه به دست آمد. 

وی با بیان اینکه، توجه به ورزش روستایی به کشف استعدادهای تازه منجر می شود، اظهار کرد: ورزش اتحاد و همدلی را در تمامی عرصه‌ها ایجاد می‎ کند و همه باید کمک کنند تا در توسعه ورزش از ایده‌های جدید بهره برده و جوانان را در تمام رشته‌های ورزشی جذب کنیم. 

وی در خصوص نحوه صعود به لیگ برتر فوتسال کشور گفت : ما در مرحله نهایی لیگ یک توانستیم با شکست تیم‌های قدرتمند استعدادهای برتر قزوین، فجر ساوه، سن ایچ‌ ساوه، آینده سازان نقده‌ و وحدت ازنا  با اقتدار به لیگ برتر فوتسال کشور صعود کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که چه عواملی باعث شد تا این موفقیت رقم بخورد، توضیح داد: به هر حال تمام موفقیت‌ها براساس برنامه‌ریزی، کار خوب و امکانات است، باشگاه کان پژوهان بازیکنان با استعداد و خوبی دارد  که قطعا آینده درخشانی در انتظار این بازیکنان است. 

مالک باشگاه کان پژوهان در ادامه افزود: این استعدادها اغلب از فوتسال روستا جذب شدند و نزدیک به ۶۰ درصد بازیکنان تیم از فوتسال منطقه کاشان تامین شده‌اند. 

فقدان با بیان اینکه می توانستیم با گرفتن بازیکنان غیر بومی از دیگر شهرهای کشور راه چهار ساله را یک ساله طی کنیم، افزود: خوشبختانه با تکیه بر توان داخلی و پشتوانه جوانان آینده دار منطقه کاشان پس از چهار سال کار، توانستیم این موفقیت را در لیگ برتر کشور به دست آوریم.  

وی درباره برنامه‌های آینده این باشگاه گفت: همه ساله براساس چارچوب، نقطه نظرات و سیاست باشگاه، کارمان را انجام می‌دهیم و خوشبختانه امسال تاکنون برنامه‌ریزی‌ها درست پیش رفته و امیدواریم در ادامه کار نیز دستاوردهای خوبی نصیب باشگاه و فوتبال کاشان  شود.  

مالک باشگاه کان پژوهان عنوان کرد:  این موفقیت ها به واسطه تلاش و حمایت‌های تمام پرسنل باشگاه، مدیریت، هواداران، بازیکنان و مربیان بوده است. انشاا... با برنامه‌ریزی مدون بتوانیم برای سال آینده موفقیت‌های خوبی را به دست آوریم. 

 

مدیریت فوتبال فقط پشت میزنشستن نیست/ مسئولین مربوطه از یک‌پیامک تبریک هم اجتناب کردند  

مالک باشگاه کان پژوهان در ادامه با انتقاد شدید از عملکرد ریس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان گفت: دوست دارم از آقای سلامیان پرسیده شود دراین مدت چه کمکی به ورزش فوتبال و فوتسال منطقه کرده؟ آیا شده یک تور دروازه و یا حتا یک توپ فوتبال به ما بدهند؟ 

فقدانی با بیان اینکه رئیس اداره ورزش و‌جوانان شهرستان حتی از گفتن یک‌تبریک خشک و خالی جهت صعود به لیگ برتر خودداری کرده است، بیان داشت: مگر ممکن است اداره ورزش و جوانان کاشان به ورزش کمک نکرده باشد؟ سهم فوتبالیست های کاشان ازاین کمکها چقدربوده ؟دراین میان مقصر مسئولانی هستند که امثال این افراد  را برمسند ورزش گذاشته اند ، مدیریت ورزش فقط پشت میزنشستن نیست. 

وی با اشاره به اینکه بعد از صعود به لیگ برتر هیچ کدام از مسئولان ورزشی کاشان زحمت تبریک را هم به خود ندادند ، خاطر نشان کرد: اکثر پیشکسوتان ورزشی در سراسر کشور با پیامک و تماس این موفقیت بزرگ را به منطقه کاشان تبریک گفتند اما مسئولین منطقه مخصوصا سلامیان ریس اداره از تبریک گفتن اجتناب کردند.

این مقام  مسئول ادامه داد: وضعیت اسفبارتر، نارضایتی اکثر باشگاه ها و ورزشکاران این شهر از عملکرد ضعیف ریس اداره ورزش کاشان است که باعث دلسردی ورزشکاران و رکود فوتبال و فوتسال شده است. 

فقدان در پایان با اشاره به اینکه حق کاشان با داشتن پتانسیل های بالای ورزشی و سطح بالای ورزش بیش از این است، خاطر نشان کرد: در میان روستاییان ظرفیت و استعدادهای خوبی وجود دارد که با حمایت و همراهی مسئولین و شوراهای اسلامی، انشا الله گام‌های موثری را در جهت شکوفایی این استعدادها بر خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه