English

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران خبرداد؛

تاسیس شرکت تعاون توسعه و عمران شهرستان اصفهان

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: شرکت تعاون توسعه و عمران شهرستان اصفهان با همکاری دولت و بخش خصوصی تاسیس می شود.

تاسیس شرکت تعاون توسعه و عمران شهرستان اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سید عبدالوهاب سهل آبادی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان اصفهان با نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در شرف تأسیس است.

وی بیان کرد: سرمایه اولیه این شرکت تعاونی ۱۸۰ میلیارد ریال تعیین شده که توسط ۱۲ هزار نفر اصفهانی که هر کدام ۱۵ میلیون ریال سهام می‌خرند، تامین می‌شود.

سهل‌آبادی با بیان اینکه زمان آغاز پذیره‌نویسی این شرکت تعاونی هفتم مهر تعیین شده است ، افزود: از همه شهروندان اصفهانی برای عضویت در شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان اصفهان دعوت می کنیم.

این مقام مسئول افزود: طبق قانون فقط اهالی و ساکنان بالای هجده سال شهرستان اصفهان مجاز به عضویت و سهامداری در این شرکت تعاونی هستند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و اصفهان اضافه کرد: افرادی که متولد اصفهان نیستند باید مدارکی مبنی بر سکونت یا اشتغال در اصفهان ارائه کنند و علاقه‌ مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به آدرس فضای مجازی https://isfahantose.eitaa.com مراجعه کنند.

وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم اصفهان اعم از کارگران، کارمندان، بانوان، کارآفرینان، اصناف، دانشگاهیان، پزشکان، مهندسان، قضات، معلمان، روحانیون، بازنشستگان، هنرمندان، ورزشکاران می‌توانند در این تعاونی عضو شوند.

نماینده هیات موسس شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان اصفهان بیان داشت: متقاضیان خرید سهام با پرداخت یک سوم ارزش و دستکم یک هزار و ۵۰۰ سهم ۱۰ هزار ریالی و تکمیل فرم تقاضا و تایید هیات اجرایی پذیره‌نویس، سهام دار شرکت خواهند شد.

سهل آبادی در ارتباط با اهداف تشکیل این شرکت تعاونی توضیح داد: مهم ترین هدف این شرکت تعاونی، توسعه و پیشرفت شهرستان اصفهان، ایجاد منافع گسترده برای سهام‌داران از طریق حضور در فعالیت‌های اقتصادی با ارزش افزوده بالا و ایجاد هلدینگ شرکت‌های تخصصی است.

نماینده هیات موسس شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان اصفهان با بیان اینکه پذیره نویسی بصورت حضوری و در محل اتاق تعاون استان انجام می‌شود،گفت: هر شخص با همراه داشتن کارت ملی و مدارک واریز مبلغ پنج میلیون ریال به نام شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستان اصفهان می‌تواند ثبت نام خود را در این شرکت تعاونی قطعی کند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و اصفهان اضافه کرد:هیأت مؤسس این تعاونی را مدیران مجرب بخش‌های خصوصی و نهادهای مردمی و دولتی تشکیل می دهند.

 

اصفهان در صدر استان‌های دارای تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستانی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در ادامه این نشست خبری گفت: اصفهان با ثبت هفدهمین شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستانی در صدر استان‌های کشور از نظر تعداد تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستانی قرار گرفته است.

میثم مداحی با بیان اینکه اساسنامه شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران در سال 1389 به تصویب رسید ه است، بیان داشت: مطابق با قانون در هر شهرستان، تنها یک شرکت تعاون توسعه و عمران می‌تواند تاسیس شود که همین موضوع مزیت و ظرفیت این شرکت‌ها را نشان می‌دهد.

وی افزود: بر اساس قانون تنها اهالی و ساکنان بالای ۱۸ سال شهرستان اصفهان مجاز به عضویت و سهامداری در این شرکت تعاونی هستند.

این مقام مسئول گفت: شرکت تعاونی توسعه و عمران اصفهان باید 12 هزار نفر عضو اولیه داشته باشد که بر اساس قانون تعداد اعضای شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران، باید معادل نیم درصد جمعیت شهرستان مربوطه باشد.

مداحی با اشاره باینکه مهلت پذیره نویسی برای عضویت در تعاونی توسعه و عمران شهرستان اصفهان از هفتم تا هفدهم مهر ماه امسال است، افزود:متقاضیان خرید سهام با پرداخت یک سوم ارزش حداقل ۱۵۰۰ سهم یک هزار تومانی و تکمیل فرم تقاضا و تأیید هیأت اجرایی پذیره نویسی سهام‌دار شرکت خواهند شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان با بیان اینکه تشکیل این شرکت تعاونی نویدبخش تحقق آرمان شهر متعالی اصفهان است، اضافه کرد: حضور فعال و هوشمندانه اقشار مختلف مردم اصفهان که دل در گرو عمران و آبادانی این دیار دارند، نوید دهنده ایجاد شرکتی پویا، مقتدر و اثرگذار خواهد بود.

این مقام مسئول در خصوص اهداف تشکیل این شرکت تعاونی گفت: حفظ و مراقبت از قدرت نقد شوندگی سهام، رشد متناسب ارزش سهام، حفظ ساختار ستادی و مدیریتی کوچک، چابک و کم هزینه  می باشد.

مداحی با بیان اینکه عضویت در شرکت‌ توسعه و عمران هیچ گونه محدودیتی ندارد، افزود: همه اقشار جامعه از جمله کارگران، کارمندان و زنان خانه‌دار می‌توانند عضو شوند و در راستای تجمیع سرمایه‌های خرد و کمک به جهش تولید، سهام را خریداری کنند و از این طریق شعار سال را محقق کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت:شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهرستان‌های گلپایگان،چادگان، تیران و کرون جزو تعاونی‌های موفق و سودآور کشور به شمار می‌آیند که ارزش سهام آنها افزایش قابل توجهی داشته است.

گفتنی است؛ پذیره نویسی برای عضویت در تعاونی توسعه و عمران شهرستان اصفهان به صورت حضوری به اتاق تعاون اصفهان واقع در میدان فیض، نبش چهارراه رکن الملک مراجعه نمایند و علاقه‌مند به عضویت در این تعاونی نیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۳۱۳۶۶۲۶۶۸۰ و ۰۳۱۳۶۶۸۵۶۶۴  تماس بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه