English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد؛

پرداخت بیش از ۲۶۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان‌کمیته امداد اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان از پرداخت بیش از ۲۶۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان‌کمیته امداد اصفهان خبر داد.

پرداخت بیش از ۲۶۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان‌کمیته امداد اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، احمد رضایی گفت: در سال جاری تاکنون برای راه اندازی، ایجاد و پایدارسازی مشاغل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان بیش از ۲۶۸ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون با پرداخت ۲۶۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان، مسیر خانواده های تحت حمایت برای ایجاد و راه اندازی اشتغال و کسب درآمد پایدار هموار شده است.

احمد رضایی با تاکید براینکه اشتغال پایدار به عزت نفس خانواده های تحت حمایت کمک می کند، ادامه داد: در این مدت با هدایت شغلی و ورود مددجویان به طرح های راهبری شغلی، بیش از هزار و ۹۷۷ طرح اشتغال، ایجاد و راه اندازی شده است.

رضایی با بیان اینکه آموزش مددجویان و مهارت آموزی در پایداری اشتغال آنها موثراست، افزود: امسال تاکنون ۲هزار و۴۳۲ نفر دوره آموزش برای مددجویان به منظور تقویت مهارت های حرفه ای در عرصه اشتغال، برگزار شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان، با اشاره به اینکه صاحبان مشاغل در حوزه صنایع، بنگاه های اقتصادی و شرکت های اجرایی و خدماتی می توانند برای جذب نیروی کار از توانمندی های مددجویان تحت حمایت بهره مند شوند، گفت: صاحبان مشاغل مختلف با استخدام مددجویان می توانند از بسته های تشویقی کارفرمایی بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه