English

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان:

نمایشگاه صنعت برق فرصتی برای نوآوری و توسعه است

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق اصفهان گفت:نمایشگاه صنعت برق فرصتی برای نوآوری و توسعه است.

نمایشگاه صنعت برق فرصتی برای نوآوری و توسعه است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مسعود جعفری در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و دومین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان گفت:نمایشگاه صنعت برق یکی از مهم‌ترین رویدادهای تجاری و صنعتی در زمینه انرژی و برق است که به‌طور دوره‌ای در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود:این نمایشگاه‌ها به عنوان پلتفرمی برای معرفی آخرین فناوری‌ها، محصولات و خدمات در حوزه برق و انرژی عمل می‌کنند و فرصتی را برای تعامل بین تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان و مصرف‌کنندگان فراهم می‌آورند.

جعفری تصریح کرد:نمایشگاه صنعت برق نه تنها محلی برای تبادل اطلاعات و تجربیات است، بلکه به عنوان محرکی برای نوآوری و پیشرفت در این صنعت عمل می‌کند.

وی ادامه داد:با توجه به چالش‌های جهانی در زمینه انرژی، برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند نقش مهمی در شکل‌گیری آینده‌ای پایدارتر ایفا کند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق  اصفهان در پایان بیان کرد:چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق و اتوماسیون صنعتی و دومین نمایشگاه تخصصی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اصفهان با حضور مهندس دادخواه مدیر عامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان برگزار می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه