English

فرماندار کاشان تاکید کرد؛

ممنوعیت حضور اتباع غیرمجاز در منطقه لتحر کاشان

فرماندار کاشان بر ممنوعیت حضور اتباع غیرمجاز در شهرستان کاشان به ویژه در منطقه لتحر تاکید کرد.

ممنوعیت حضور اتباع غیرمجاز در منطقه لتحر کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، حمیدرضا محمدی فشارکی،با بیان اینکه این موضوع مهمترین مشکل منطقه است، گفت:هیچ تبعه غیر ایرانی غیرمجازی حق ندارد در کاشان وجود داشته باشد و باید از شهرستان خارج شوند.

وی با اشاره به افزایش آمار اتباع مجاز در شهرستان که از حد استاندارد فراتر رفته است، از مردم خواست تا در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.

فرماندار کاشان با انتقاد از برخی شهروندان که به اتباع غیرمجاز خانه و شغل اجاره می‌دهند، این عمل را در تضاد با مطالبات آنها مبنی بر کمبود امکانات آموزشی دانست.

محمدی فشارکی همچنین به شورای آموزش و پرورش دستور داد تا از ثبت‌نام اتباع جدید در مدارس جلوگیری کرده و تنها به دانش‌آموزان اتباعی که در سال‌های میانی تحصیل هستند اجازه ادامه تحصیل دهد.

این مقام مسئول همچنین بر ضرورت جلوگیری از اقدامات خودسرانه در این زمینه تاکید کرد و گفت:ماموریت برخورد با اتباع غیرمجاز بر عهده دستگاه‌های امنیتی است و مردم نباید در این امور دخالت کنند.

وی با انتقاد از برخی املاکداران که با قیمت‌های گزاف به اتباع خانه اجاره می‌دهند، گفت:زمانی که با کمبود امکانات آموزشی  مواجه هستیم، نباید از مسئولین گلایه کنیم، زیرا خودمان با این اقدامات به این مشکل دامن می‌زنیم.

در پایان، فرماندار کاشان از مردم خواست تا با حمایت از تصمیمات اتخاذ شده، به مسئولین در اجرای این طرح کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه