English

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اعلام کرد؛

تعیین تکلیف ۱۹ هزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های اصفهان

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از تعیین تکلیف ۱۹ هزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های اصفهان خبرداد.

تعیین تکلیف ۱۹ هزار دستگاه موتورسیکلت رسوبی در پارکینگ‌های اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سید محمد موسویان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان در جلسه تعیین تکلیف و بررسی موضوع فروش و اوراق موتورسیکلت‌های رسوبی با بیان اینکه تاکنون ۱۱ هزار موتورسیکلت رسوبی تعیین تکلیف و از رده‌خارج شده‌ است، گفت: تا ۲۰ روز آینده بیش از ۸ هزار موتورسیکلت رسوبی باهدف صیانت از حقوق عامه تعیین تکلیف و از رده‌خارج خواهد شد.

وی با انتقاد از وضعیت موجود در برخی از پارکینگ‌های استان اظهار داشت: متأسفانه هنوز تعدادی از موتورسیکلت‌ها رسوبی تعیین تکلیف نشده و لازم است دستگاه‌های متولی و اجرایی دراسرع‌وقت اقدامات لازم را معمول و گزارش آن را به دبیرخانه معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان ارسال کنند

این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون ۱۱ هزار موتورسیکلت رسوبی تعیین تکلیف و از رده‌خارج شده‌ است، بیان کرد: تا ۲۰ روز آینده بیش از  ۸ هزار موتورسیکلت رسوبی باهدف صیانت از حقوق عامه تعیین تکلیف و از رده‌خارج خواهد شد و دستگاه‌های متولی باید به‌صورت جهادی در این حوزه فعالیت داشته باشند تا مانع از تضییع حقوق عامه و بیت‌المال شوند.

موسویان تأکید کرد: پلیس راهور باید لیست تمام موتورسیکلت‌ها و خودروهای فرسوده و غیر قابل استفاده و اسقاطی را احصا و تفکیک کرده و با قید فوریت اقدامات لازم را برای تعیین تکلیف آن اجرا کند.

وی با هشدار به اعضای کارگروه نظارت وسایل نقلیه توقیفی گفت: ترک فعل و اهمال در این حوزه پذیرفتنی نیست و دستگاه قضائی دراین‌خصوص برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان از مردم خواست در صورت داشتن خودرو و موتورسیکلت توقیفی با دردست‌داشتن مدارک لازم به مراجع انتظامی مراجعه کنند تا هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف و ترخیص وسایل نقلیه توقیفی آنها اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه