English

معاون فرهنگی شهردار اصفهان خبرداد؛

اجرای ۳۶۴ برنامه با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محلات اصفهان

معاون فرهنگی شهردار اصفهان از اجرای ۳۶۴ برنامه با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس وپاسداشت مقام شهدا در محلات شهر اصفهان خبرداد.

اجرای ۳۶۴ برنامه با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محلات اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

 ، کمال حیدری در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس ۳۶۴ برنامه در دل محلات  شهر اصفهان با ررویکرد حفظ و نشر فرهنگ ایثار و مقاومت و الگوپذیری نوجوانان و جوانان  برگزار شد.  

وی بیان کرد: به مناسبت این هفته، از سی‌ویکم شهریورماه تا ششم مهرماه، برنامه‌های متنوعی را برای اجرا در سطح شهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم. 

حیدری با بیان اینکه هدف ما از برگزاری برنامه‌های متنوع دفاع مقدس این است که کل سطح شهر آکنده به عطر شهدا و ایثارگری‌ها شود، افزود: ۳۶۴ برنامه را برای اجرا در سطح محلات شهر اصفهان در دست اجرا داریم که شامل بـرگـزاری یـادواره شهـدا دیـدار و تجلیـل از خانواده شهـدا و جانبازان ، اجرای نمـایشـگاه های دفـاع مقـدس ، مسـابـقـه کتابخوانی، شـب شعـر حمـاسـه و مقاومت، روایتگری، ساخت کلیـپ ، غبار روبی مـزار شهـدا در محلات ، اجـرای نـمـایش خیابانی، گلستان گـردی ، پـخـش فیـلـم و مستند، مسـابـقـات ورزشـی تفریحی و  هـمـایـش پیاده روی ، مسابقه نقـاشـی و دلنوشته و ویژه برنامه برای یک لبخند همراه با اکران فیلم قلب رقه در گلستان شهدای اصفهان می باشد.  

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: این برنامه‌ ها با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهایی همچون آموزش و پرورش، پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی و مساجد و کانون های مردم نهاد برگزار می گردد. 

وی افزود: همچنین ویژه برنامه‌ای در گلستان شهدا به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس با نام «برای یک لبخند » به مدت سه شب  تدارک و اجرا می شود.  این ویژه برنامه با روایتگری راویان و  مرور خاطرات طنز و شاد دفاع مقدس همراه با اجرای فیلم قلب رقه ویژه شهروندان برگزار می شود. 

حیدری تصریح کرد: یکی از سیاست‌های اصلی در برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، حضور نوجوانان و جوانان  در تمامی محلات شهر در برنامه ها است. 

 رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: غرفه های آموزشی و فرهنگی با رویکرد معرفی سبک زندگی برتر از برنامه های جانبی ویژه برنامه "برای یک لبخند"آماده  خدمات به شهروندان می باشد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه