English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

خدمات کمیته امداد به مددجویان با استفاده از فناوری های روز انجام می شود

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در دیدار با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات این نهاد و نیازسنجی مددجویان به صورت علمی و با استفاده از فناوری های روز انجام می شود.

خدمات کمیته امداد به مددجویان با استفاده از فناوری های روز انجام می شود
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،کریم زارع در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته این نهاد در راستای خدمت به نیازمندان، اظهار داشت: کمیته امداد با مردمی کردن فرهنگ خیر و احسان و راهبری کمک های خیران در مسیر خدمت رسانی با همکاری مراکز نیکوکاری، در زمینه های ایجاد اشتغال، رفع مشکل مسکن، درمان، خدمات فرهنگی و سایر نیازهای خانواده های تحت حمایت اقدامات موثری انجام می دهد.

وی با تاکید بر اینکه خدمات در کمیته امداد و نیازسنجی خانوارهای تحت حمایت بصورت علمی و با استفاده از فناوری های روز در حال انجام است، افزود: به منظور هدفمندی و سهولت ارائه خدمات به مددجویان ، سامانه امداد هوشمند راه اندازی شده و خانوارهای تحت حمایت با مراجعه به این سامانه درخواست های خود را ثبت و مددکاران آنها را بررسی می کنند.

نمایندگان منتخب مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از اقدامات این نهاد در کمک و دستگیری از خانواده های نیازمند، اظهار داشتند: امیدواریم بتوانیم با همکاری بیشتر، علاوه بر رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم، با استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای خدمت رسانی اقدامات موثری انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه