English

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خبرداد:

برگزاری نخستین جشنواره فرهنگ ورزشی«چشمان شنوا» در کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی«چشمان شنوا» ویژه افراد ناشنوا، کم شنوا و کاشت حلزون برای نخستین بار در منطقه فرهنگی کاشان خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره فرهنگ ورزشی«چشمان شنوا» در کاشان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محمدعلی فرجی گفت: این جشنواره به‌ مناسبت روز جهانی ناشنوایان طی همکاری مشترک سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و کانون ناشنوا، کم شنوا، کاشت حلزون کاشان و آران و بیدگل اجرا می‌شود و با برگزاری آن گام بلندی در راستای شور و نشاط اجتماعی این قشر از جامعه برداشته خواهد شد.

وی افزود: جشنواره «چشمان شنوا»با برنامه‌های متنوع ورزشی و جذّاب از جمله بازی‌های بومی، محلی و همگانی دوشنبه ۹ مهر ماه از ساعت ۱۸:۳٠ در مجموعه تفریحی ورزشی شهربانو برگزار می‌شود و پیش‌بینی شده است تا برنامه‌های شاد فرهنگی نیز برای خانواده‌های افراد ناشنوا انجام شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان تقویت پیوندهای بین شنوایان و ناشنوایان در جامعه، توسعه و ترغیب و توانمند سازی و رشد استعدادهای ورزشکاران ناشنوا را از اهداف جشنواره ذکر کرد که با همکاری اداره بهزیستی، اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزش‌های همگانی و هیئت ورزش‌های ناشنوایان انجام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه