English

آیت الله مظاهری شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت

آیت الله مظاهری شهادت سیدحسن نصرالله را به ملت لبنان و جبهه مقاومت تسلیت گفت.

آیت الله مظاهری شهادت سیدحسن نصرالله را  تسلیت گفت
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، متن پیام تسلیت آیت الله مظاهری درپی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب اله لبنان بدین شرح است: 

در این پیام آمده است:  

عالمِ مجاهدِ خستگی‌ناپذیر، رهبر محبوب حزب‌الله لبنان جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سیدحسن نصرالله و جمعی از یاران و همرزمانش «رضوان‌الله‌علیهم» به دست شقی‌ترین رژیم سفاک دوران، به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و قلب امت اسلامی و همۀ آزادگان جهان از این مصیبت بزرگ جریحه‌دار شد. 

عمر مبارک این شهید سرافراز، یکسره در مسیر نورانی مجاهدت در راه خداوند سبحان و مبارزه با ظالمان و پشتیبانی از مظلومان سپری شد و اینک او و یارانش، پاداش مجاهدت‌های خود را در پیشگاه الهی و أولیاء حق «علیهم‌السلام» دریافت کرده‌اند. 

رژیم ددمنش و تروریست صهیونیستی با آلودن دست خباثت‌آمیز و جنایت‌پیشۀ خود به خون مطهر این شهید عالیقدر و صدها تن از مردم بی‌پناه و مظلوم لبنان، چهرۀ زشت خود را در نزد جهانیان و در کارنامۀ تاریخ بشریت، سیاه‌تر ساخت و امید است زوال این غدّۀ سرطانی جامعۀ بشری با این شهادت‌ها، تسریع شود، إن‌شاءالله. 

از خداوند تعالی علوّ درجات این شهید مجاهد و یاران دلیرش و همۀ شهداء لبنان را مسألت کرده و به روان آن عزیزان درود می‌فرستیم و به ملت صبور لبنان و جبهۀ مقاومت و همرزمان سیّدِ شهید، تسلیت عرض می‌کنیم و ظهور نجات‌بخش انسان و انسانیت، حضرت ولی‌الله‌الأعظم«ارواحنافداه» را به تضرّع و ابتهال، از خداوند رحمان و رحیم، خواستاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه