English

پیام تسلیت خانواده شهید زاهدی در پی شهادت سید حسن نصرالله

خانواده شهید زاهدی در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله پیام تسلیتی صادر کردند.

پیام تسلیت خانواده شهید زاهدی در پی شهادت سید حسن نصرالله
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، خانواده شهید زاهدی در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ 

 منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

 خداوند متعال کتابش را برای هدایت کسانی فرستاد که اهل ایمان به غیب هستند. آنجا که فرمود: «ذلِکَ الْکِتابُ لا رَیْبَ فیهِ هُدیً لِلْمُتَّقینَ الَّذینَ یُؤْمِنُونَ بِالْغَیْبِ»

 ما به غیب و عالم پس از مرگ ایمان داریم؛ خواه ناخواه مرگ به سراغ همه ما می‌آید و بقا مختص وجود اقدس الهی است، پس چه خوب معامله و تجارتی است که جان را که بزرگترین نعمت الهی است، با خدا معامله کرد و به او تقدیم کرد و شهید شد.

 بهترین خلق خدا، سرور انبیا و خاتم پیامبران، محمد مصطفی (ص) هم با تمام عظمت وجود مبارکشان، روزی از دنیا رفتند و در بهشت جاوید نزد پروردگار عالم متنعم و جاودان شدند.

 پس از ایشان وصی بر حقشان، آقا امیرالمومنین، حیدر کرار، علی بن ابی طالب (ع) به لقاء الله رسیدند و فرزندان ایشان یکی پس از دیگری به ملاقات پروردگار رفتند... آن‌ها که بهترین خلق خداوند متعال بودند در این دنیا نماندند و با این دنیای فانی وداع کردند. 

 این سیره ائمه (ع) و راه و رسم پیروان آنان؛ مردان خداست که «جان» را در راه خدا هدیه می‌کنند.

سید عزیزمان، سید مقاومت، جناب حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله هم پس از سال‌ها زندگی جهادی و خستگی ناپذیر، بالاخره مدال قبولی مجاهدت‌هایش؛ شهادتش را از امام زمان خود دریافت کرد و به رستگاری و حیات طیبه ابدی رسید. خوشا به حالش و چه خوش عاقبتی...

 اما خداوندا تو میدانی که این داغ چقدر بر سینه ما سنگین است، داغ فقدان این یار که بهترین خلایق زیر آسمان و یار خاص حضرت مهدی (عج) بود، نفس کشیدن را بر ما سخت کرده و غمش گویا تسکین ناپذیر شده است.

 خدایا شهادت می‌دهیم هیچ کسی را در عظمت شخصیت معنوی و ولایت پذیری، به غیر از رهبرمان، بالاتر از جناب سید حسن نصرالله ندیدیم. خدایا تو شاهدی بر سنگینی این داغ و تو جبران کننده (جبّار) هستی.

به ساحت حضرت بقیه الله الاعظم، صاحب الزمان ارواحنا فداه و رهبر عزیزمان، خانواده محترم ایشان و امت اسلامی، فقدان این یار باوفا را تسلیت می‌گوییم و علو درجات و همنشینی با رسول الله (ص) را برای آن بزرگ مرد تاریخ داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه