English

پیام تسلیت مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در پی شهادت سید عزیز مقاومت

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در پیامی شهادت سید عزیز مقاومت و جمعی از مردم مقاوم لبنان و سرداران و مستشاران نظامی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در پی شهادت سید عزیز مقاومت
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، متن پیام میثم مداحی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان بدین شرح است:

رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و  در کنار کشتار مردم بیدفاع لبنان عالمی فرهیخته، مجاهدی بزرگ، و پرچمدار مقاومت در منطقه  جناب حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله رضوان‌الله تعالی علیه و جمعی از فرماندهان حزب الله و سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان، مستشار اصفهانی سپاه در لبنان را به شهادت رساند.

بی شک شهادت سید حسن نصرالله خسران بزرگی و زخمی عمیق و ضربه‌ای بس کاری برای جبهه مقاومت محسوب می‌شود، اما برای او که در سخنرانی‌های خود آرزوی شهادت داشت به حق سزاوارانه بود. وعده الهی آن است که  به برکت خون شهدای عزیز و چندین دهه تلاش‌ و جهاد و استقامت؛ حزب‌الله و دیگر مراکز مقاومت استحکام و قدرت بیشتری خواهد یافت و بر عزم و ایمان آهنین محور مقاومت خواهد افزود.

دشمن صهیونیستی ضعف خود را پشت بی‌باکی در جنایت پوشانده و صبر جبهه مقاومت را حمل بر ترس می‌کند اما مشخص است که آمریکا و اسرائیل هردو از جنگ عمیقاً هراسناکند و اسرائیل امروز برای موجودیت پلید خود دست به هرکاری می‌زند اما به مدد مکتب سید مقاومت و عمل یکپارچه محور مقاومت ضربات جدی‌تری بر رژیم صهیونی وارد خواهد شد و اضمحلال محتوم رژیم بی‌بنیاد صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به پیشگاه مقام معظم رهبری و مردم شریف لبنان و ایران به نمایندگی از جامعه بزرگ کار و تولید و تعاون استان اصفهان ضمن محکومیت این اقدام پلید رژیم غاصب صهیونیستی آمادگی کامل خود را برای همراهی و همگامی با مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز اعلام می‌نمایم.

 میثم مداحی

مدیر کل تعاون، کار و فاه اجتماعی استان اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه