English

پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در پی شهادت سید حسن نصرالله

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان در پی شهادت سید حسن نصرالله
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محسن قدیری مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را به مردم لبنان ایران، تمامی مسلمانان جهان،جبهه مقاومت و تمامی آزادی خواهان تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

‌بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

با قلبی آکنده از درد و با رضایت کامل و تسلیم در برابر قضا و قدر الهی، شهادت عالم ربانی و مجاهد مخلص میادین جهادسید حسن نصرالله را به جهان اسلام و ملت لبنان و طرفداران قهرمان و مقاومت بی‌مانند تسلیت عرض مینمایم.

راه پرافتخار سید مقاومت، ‎سیدحسن نصرالله ادامه دارد، همانطور که راه سید عباس موسوی و کلیه فرماندهان مقاومت تا امروز تداوم داشته است.سید حسنی تا زمانی که در راه قدس و مسجد الاقصی به شهادت رسید در برابر هیچ کسی سر فرود نیاورد.

اکنون که سید حسن نصرالله عزیز به فیض عظیم شهادت نائل آمد، زهی خیال باطل است که اشغالگران و سفاکان تصور کنند به پیروزی رسیده‌اند چرا که جبهه‌ عزتمند مقاومت اسلامی لبنان همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا حصول پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.

بی‌تردید نقشه آشفته نتانیاهو و اسرائیل برای منطقه و دنیا شکست خواهد خورد و این مقاومت شکل گرفته در برابر وحشی‌گری‌ آنان از این پس با قدرت بیشتری پیش خواهد رفت.

اینجانب شهادت مجاهد کبیر، برادر عزیز ملت ایران، سید حسن نصرالله را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت سربلند لبنان و جبهه پرافتخار مقاومت تسلیت عرض می‌نمایم.مطمیناراه مقاومت تا تحقق پیروزی یا شهادت ادامه خواهد یافت و آرمان مقدس او در آزادی قدس شریف محقق خواهد شد، انشاءالله

محسن قدیری

 مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه