English

با اجرای طرح آرامش صورت گرفت؛

دستگیری ۴۱۸ نفر خرده فروش و معتاد در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از جمع آوری و دستگیری ۴۱۸ نفر از معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در طرح آرامش در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 418 نفر خرده فروش و معتاد در خمینی شهر
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ غلامرضا براتی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران کلانتری های فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر مرحله دیگری از طرح آرامش را طی ۱۰ روز در سطح این شهرستان اجرا کردند.

این مقام انتظامی افزود: در این طرح تعداد ۳۲۵ معتاد متجاهر و عادی از نقاط آلوده شهرستان جمع آوری و پس از انجام اقدامات قانونی برای درمان به مراکز ترک اعتیاد انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر  از دستگیری ۹۳ خرده فروش مواد مخدر خبر داد و گفت: ماموران  ۲ کیلو و ۳۳۵ گرم انواع مواد مخدر که دربسته های کوچک آماده توزیع بودند را از مخفیگاه متهمان کشف کردند.

سرهنگ براتی با بیان اینکه طرح آرامش با هدف جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر به صورت مرتب در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار دارد خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم تا ما را در این امر یاری داده و محل های خرید و فروش مواد مخدر و تجمع معتادان را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ما اطلاع دهند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه