English

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه (سان آرا) خبرداد؛

آغاز عملیات گسترده بهسازی آزادراه کاشان-نطنز-اصفهان

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه (سان آرا)، از آغاز عملیات گسترده بهسازی آزادراه کاشان-نطنز-اصفهان خبر داد.

آغاز عملیات گسترده بهسازی آزادراه کاشان-نطنز-اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سید حامد مرتضوی گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان و با مشارکت سازمان همیاری شهرداری‌های اصفهان و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان در حال اجرا است.

 وی افزود:سازمان همیاری شهرداری‌های اصفهان با برنامه‌ای سه ساله و سازمان راهداری استان اصفهان با برنامه‌ای یک ساله، این پروژه را به انجام خواهند رساند.

مرتضوی گفت:تاکنون حدود ۹۰ درصد عملیات بهسازی در مقطع اصفهان به سمت کاشان به پایان رسیده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان آذرماه امسال به ۱۰۰ درصد برسد.

این مقام مسئول گفت:پس از اتمام عملیات بهسازی، مراحل بعدی شامل افزایش ایمنی روکش آسفالت، نصب تابلوهای جدید و نصب نیوجرسی در نقاط حادثه‌خیز خواهد بود. این اقدامات با هدف ارتقای ایمنی تردد و حفظ سلامت مسافران انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و نگهداری آزادراه (سان آرا) همچنین از بهسازی سه ایستگاه کانالیزه و هدایتگر ترافیکی در مقطع آزادراه کاشان به سمت اصفهان خبر داد.

وی افزود: با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال، عملیات بهسازی دو مقطع کاشان و اصفهان شروع شده است و مبلغ ۴هزار میلیارد ریال در چند ماه گذشته تخصیص یافته است.

مرتضوی در خصوص روشنایی عوارضی کاشان و اصفهان، مرتضوی اعلام کرد :تمامی چراغ‌ها، کابل‌ها و سیستم‌های فرمان به طور کامل با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال بهسازی و نوسازی شده‌اند و  انتظار می‌رود تا چندین سال آینده مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه