English

برگزاری دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری با حضور حدود ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان در اصفهان

دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان فن نما با حضور حدود ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان افتتاح شد.

برگزاری دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری با حضور حدود ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان در اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، دومین نمایشگاه فن نما در اصفهان با حضور حدود ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان و واحدهای تحقیق و توسعه صنایع بزرگ و صندوق‌های تأمین مالی و همچنین مجموعه‌ای از رویدادهای مختلف از قبیل مسابقه ملی رباتیک، بازی‌سازی رایانه‌ای، رویدادهای سرمایه‌گذاری افتتاح شد.

این رویداد با اهداف روایت کارآمدی زنجیره نوآوری و فناوری در حل مسائل ملی و منطقه‌ای و ارزش آفرینی ملی، تکمیل زنجیره ارزش با تمرکز بر تقویت ارتباطات اقتصادی در زیست بوم فناوری و جذب آحاد شهروندان بویژه نوجوانان و جوانان و افزایش علاقه و امیدآفرینی در آن‌ها به‌واسطه ایجاد زمینه مشارکت فعال برپا شده است.

شهردار اصفهان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در جمع خبرنگاران بیان داشت: حضور صنایع در این نمایشگاه کم‌رنگ است، در حالی که صنایع باید برای تشویق شرکت‌های دانش‌بنیان حضور داشته باشند و از دانش، تجربه و توان آن‌ها استفاده کنند.

علی قاسم‌زاده با بیان اینکه امروز هوش مصنوعی بسیار کاربرد دارد،گفت: بنابراین باید آینده‌نگر باشیم و فرصت و انگیزه را ایجاد کنیم تا همه از این دانش نوین استفاده کنند.

در ادامه نیز سعید ابراهیمی معاون شهردار اصفهان گفت:در این نمایشگاه بیش از ۴۳ رویداد مختلف از جمله سمینارها، چالش‌های معکوس و تجربه‌نوردی در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی بیان کرد:همچنین بیش از ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان و واحدهای تحقیق و توسعه از شرکت‌های بزرگ در این نمایشگاه حضور دارند که هدف آن‌ها ایجاد ارتباط بین نیازهای فناورانه و عرضه فناوری است.

گفتنی است؛ دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان با شعار «ما برای وصل کردن آمدیم» از دهم تا سیزدهم مهرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان درحال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه