English

رئیس دانشگاه اصفهان :

اختلاف ما با رژیم صهیونیستی اختلاف ماهوی است

رئیس دانشگاه اصفهان گفت : اختلاف ما با رژیم صهیونیستی اختلاف ماهوی است، یا ما باید از ارزش های انقلابی و اسلامی خود دست بکشیم و مانند رژیم طاغوت و برخی از کشورهای منطقه نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی سکوت کنیم و یا رژیم صهیونیستی باید از توسعه طلبی، نسل کشی و برتری طلبی خود، دست بکشند.

اختلاف ما با رژیم صهیونیستی اختلاف ماهوی است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،حسین هرسیج در چهارمین جلسه نشست برنامه ریزی کنگره شهدای دانشگاهیان استان با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصراله رهبر جبهه مقاومت و سردار پاسدار شهید نیلفروشان تصریح کرد: اختلاف ما با رژیم صهیونیستی اختلاف ماهوی است، یا ما باید از ارزش های انقلابی و اسلامی خود دست بکشیم و مانند رژیم طاغوت و برخی از کشورهای منطقه نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی سکوت کنیم و یا رژیم صهیونیستی باید از توسعه طلبی، نسل کشی و برتری طلبی خود، دست بکشند.

وی افزود:با توجه به این موضوع، درک متقابلی بین ما و رژیم صهیونیستی وجود ندارد و ما نمی توانیم رژیم صهیونیسم تروریست و جنایتکار را به رسمیت بشناسیم.

رییس دانشگاه اصفهان افزود: برای حفظ ماهیت انقلاب اسلامی، باید راه شهدا را ادامه بدهیم و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند: وظیفه همه مسلمانان، حمایت از جبهه مقاومت است.

رئیس کنگره شهدای دانشگاهیان استان، شهدا را مظهر ایثار و فداکاری عنوان و تصریح کرد: ایثار نقطه مقابل رانت‌خواری است و دانشگاهیان وظیفه خود می دانند که در مقابل رانت خواری و جنایات رژیم صهیونیستی سکوت نکنند و تا پیروزی نهایی دست از مقاومت برندارند.

ایشان در ادامه در خصوص برنامه ریزی دانشگاه ها برای برگزاری این کنگره در استان افزود: برگزاری این کنگره به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای دانشگاهی استان است که ان شاء الله با همکاری و همراهی همه دانشگاه های استان به نحو شایسته برگزار می شود.

رئیس کنگره شهدای دانشگاهی استان با اشاره به اهداف برگزاری این کنگره افزود: فرهنگ ایثار باید به صورت محتوایی و شکلی تبلیغ و ترویج شود.

وی در پایان به روح پر فتوح سید حسن نصراله و سایر شهدای جبهه مقاومت درود فرستاد و بر حمایت همه جانبه دانشگاهیان از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه