English

شهردار کاشان اعلام کرد:

عزم مدیریت شهری دارالمومنین برای خدمت رسانی در آیین قالیشویان مشهد اردهال

شهردار کاشان از عزم کامل مدیریت شهری دارالمومنین برای خدمت رسانی در آیین قالیشویان مشهد اردهال کاشان خبرداد.

عزم مدیریت شهری دارالمومنین برای خدمت رسانی در آیین قالیشویان مشهد اردهال
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،کیومرث محمدپور با اشاه به آمادگی همه جانبه مدیریت شهری برای خدمت رسانی شایسته‎ در مراسم قالیشویان مشهد اردهال کاشان بیان کرد: اقدامات متعددی برای برگزاری این مراسم سنتی و مذهبی در نظر گرفته شده که در قالب بهسازی معابر، تنظیف و پاکسازی، بهسازی فضای سبز،حمل و نقل عمومی، تبلیغات محیطی انجام می ‎شود.

وی آماده باش کامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با استقرار تیم‎های عملیاتی به صورت خودروئی و موتوری را یادآور شد  و گفت: ۹ تیم عملیاتی و امدادی همراه با تجهیزات کامل و خودروهای اطفائیه سبک و سنگین تأمین ایمنی مراسم را عهده‎دار هستند.

شهردار کاشان از ارائه خدمت ناوگان حمل و نقل عمومی برای زائران و شرکت کنندگان در مراسم قالیشویان خبر داد و عنوان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی در قالب اتوبوس، مینی بوس و تاکسی به منظور جابه جایی زائران سرویس دهی به ارائه خدمت می ‎پردازند.

محمدپور، به حوزه ۲۵ نیروی تنظیف و پاکسازی معابر و ماموران مقابله با سد معبر نیز اشاره کرد و افزود: این اقدام در قالب استقرار و اعزام اکیپ های تنظیف، تاسیسات، ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سد معبر همراه با تجهیزات کامل خودرویی و اجرایی در مشهد اردهال صورت می‎گیرد.

به گفته وی، علاوه بر استقرار گروه های متعدد در زمینه نظافت و پاکیزگی منطقه، عوامل انضباط شهری برای ساماندهی محیطی و مقابله با تخلفات و سد معبر حضور دارند.

شهردار کاشان با اشاره به حضور خوردوها و عوامل خدمات موتوری در این مراسم بیان کرد: اقداماتی نظیر مناسب‌سازی و بهسازی مسیرها و معابر نیز در این زمینه صورت می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه