English

حضور رئیس روابط عمومی مخابرات اصفهان در دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان

محمد جواد برمکی رئیس اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان در دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان “فن نما ۱۴۰۳” حضور یافت.

حضور رئیس روابط عمومی مخابرات اصفهان در دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

،دومین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری که با حضور حدود ۱۵۰ شرکت دانش‌ بنیان و واحد های تحقیق و توسعه صنایع بزرگ و صندوق‌ های تأمین مالی و همچنین مجموعه‌ ای از رویداد های مختلف از قبیل مسابقه ملی رباتیک، بازی‌سازی رایانه‌ای، رویداد های سرمایه‌گذاری برگزار شده است؛ از دهم تا سیزدهم مهر سال جاری از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۹:۰۰ پذیرای عموم شهروندان، دانش‌آموزان، دانشجویان و شرکت‌ ها می باشد

این نمایشگاه با شعار «ما برای وصل کردن آمدیم» جهت هم‌رسانی نیاز های فناوری صنایع و دستگاه‌ های اجرایی، توانمندی‌ های مجموعه‌ های دانش‌بنیان در دانشگاه‌ها و مراکز رشد و فرصت‌ های سرمایه‌گذاری صندوق‌ های مالی برپا شده است.

در این رویداد بازیگران اصلی زیست‌بوم فناوری و نوآوری شهر و استان گرد هم آمده‌اند و موضوعات مختلفی همچون محیط زیست، سلامت، شهر هوشمند، فولاد، خدمات شهری و دیگر حوزه‌ ها مورد توجه قرار گرفته است.

در طول چهار روز برگزاری نمایشگاه، رویداد های آموزشی و ترویجی مختلفی برنامه‌ ریزی شده که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت رسمی نمایشگاه به نشانی www.fannema.ir در این رویداد ها شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه