English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد؛

تخصیص ۵ هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن شهر مشکات

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان از تخصیص حدود ۵ هکتار از اراضی مشکات به طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

تخصیص ۵ هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن شهر مشکات
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،مجتبی آراسته گفت: با پیگیری‌های مستمر شهردار و شورای شهر مشکات، این مصوبه مهم به تصویب رسید و گامی بزرگ در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهر برداشته شد.

وی افزود:این تخصیص زمین، نویدبخش ساخت تعداد قابل توجهی واحد مسکونی جدید در شهر مشکات است و به کاهش مشکلات مسکن در این منطقه کمک شایانی خواهد کرد.

 

گشایش جدیدی در ساخت و ساز شهر مشکات با صدور پروانه‌ها

معاون مدیرکل و رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان، از صدور مجوزهای لازم برای ساخت و ساز در قطعات تفکیک شده این شهر خبر داد.

آراسته با بیان این خبر، افزود: با پیگیری‌های مستمر و توافقات انجام شده، مکاتبات لازم با بنیاد مسکن برای صدور پروانه‌های ساخت صادر شده است. این اتفاق مهم با حمایت فرماندار شهرستان کاشان محقق شده و به زودی شاهد آغاز عملیات ساخت و ساز در این مناطق خواهیم بود.

این مقام مسئول اظهار داشت:این اقدام گامی مهم در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر مشکات محسوب می‌شود و امید است با تخصیص این زمین‌ها، روند ساخت واحدهای مسکونی در این شهر تسریع شود.

 

توسعه شهر مشکات با رویکرد ایجاد فضاهای آموزشی و ورزشی

مجتبی آراسته از تصویب مصوبات جدید برای بهبود ورودی و خروجی شهرک مسکونی مشکات خبر داد و گفت: در خصوص الحاق ۹.۵ هکتار زمین به این شهر برای توسعه فضاهای آموزشی، ورزشی و اداری، تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

آراسته در این جلسه اعلام کرد: مقرر شد شهردار مشکات تا طرح توسعه ۹.۵ هکتاری شهر مشکات را در شورای مسکن شهرستان کاشان و کارگروه‌های مرتبط مطرح کند. این طرح شامل ایجاد فضاهای آموزشی، ورزشی و اداری است که در آینده‌ای نزدیک به شهر مشکات افزوده خواهد شد.

وی افزود:با تصویب این مصوبات، گام‌های مهمی برای توسعه زیرساخت‌های شهر مشکات و بهبود کیفیت زندگی شهروندان برداشته شده است. ایجاد فضاهای آموزشی و ورزشی جدید، علاوه بر ارتقای سطح کیفی زندگی، به رشد و توسعه همه جانبه این شهر کمک خواهد کرد.

 

تخصیص اعتبار یک هزار میلیارد برای بهبود وضعیت راه‌های کاشان

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان در بخشی از سخنان خود از تخصیص اعتبار یکهزار میلیارد تومانی برای بهبود وضعیت راه‌های این شهرستان خبر داد.

مجتبی آراسته با اشاره به انجام عملیات نگهداری و آسفالت در کل حوزه راه و شهرسازی کاشان، به طور خاص به وضعیت آزادراه کاشان-قم و شهر مشکات پرداخت.

وی در این خصوص گفت:با توجه به قرارگیری شهر مشکات در مسیر هم محور قدیمی قم-کاشان و هم آزادراه، شاهد اتفاقات مثبتی در حوزه بهبود زیرساخت‌های ارتباطی این منطقه خواهیم بود. اعتبارات تخصیص یافته به ما این امکان را می‌دهد تا عملیات نگهداری و تعمیرات لازم را در این محورها انجام داده و کیفیت سفر را برای شهروندان افزایش دهیم.

 

آغاز مطالعات تکمیلی برای ساخت باند دوم محور کاشان-قم

معاون مدیر کل و رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان از آغاز مطالعات تکمیلی برای ساخت باند دوم محور کاشان-قم خبر داد.

مجتبی آراسته اظهار داشت:مطالعات اولیه ساخت باند دوم محور کاشان-قم سال‌هاست توسط وزارت راه و شهرسازی انجام شده و به زودی مطالعات تکمیلی نیز ارائه خواهد شد. با توجه به اهمیت این پروژه در شبکه راه‌های کشور و تکمیل کریدور ارتباطی بندرعباس-تهران، پیگیری‌های لازم برای تامین اعتبارات مورد نیاز در حال انجام است.

وی افزود: برآورد اولیه هزینه ساخت این محور حدود ۵۰۰ میلیارد تومان است که تامین آن از محل اعتبارات ملی و استانی در دستور کار قرار دارد. خوشبختانه بخش عمده‌ای از محور اردستان-بادرود به صورت دو بانده اجرا شده است و اکنون تکمیل محور کاشان-قم به عنوان آخرین بخش از این کریدور مهم در اولویت قرار دارد.

آراسته تاکید کرد:با تخصیص اعتبارات لازم، ساخت باند دوم محور کاشان-قم در کمتر از ۱۸ ماه قابل اجرا است. این پروژه ملی با همکاری وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان پیگیری می‌شود و امیدواریم به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه