English

برگزاری مراسم یادبود شهید سید حسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان در دادگستری استان اصفهان

مراسم یادبود شهید سید حسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان در دادگستری استان اصفهان برگزار شد.

برگزاری مراسم یادبود شهید سید حسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان در دادگستری استان اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، در ادامه سلسله جلسات تبیینی بصیرتی در دادگستری کل استان نشستی با حضور خانواده‌های شهدای مقاومت، سردار شهید سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار شهید سرلشکر عباس نیلفروشان و حضور کارکنان اداری و قضایی دادگستری استان، مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان و حضور برخط کارکنان دستگاه قضایی در کلیه حوزه‌ها برگزار شد.

در این نشست سردار سرتیپ پاسدار جواد استکی فرمانده قرارگاه سید‌الشهداء ضمن تبریک و تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان شهید سید حسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان، بنیاد و اساس رژیم صهیونیستی را تجاوزگری و خونریزی عنوان و اظهار کرد: از همان بدو استقرار اسرائیلی‌ها در سرزمین‌های فلسطین، آنان ذات تجاوزگری، غارت‌گری، خون‌ریزی و جنایت‌کاری خود را نشان دادند و بعد از حدود ۸۰ سال، این رژیم دست از ترور و جنایت برنداشته است.

وی تدابیر امامین انقلاب و استقرار محور مقاومت را تنها عنصر کنترل کننده اسرائیل توصیف و تصریح کرد: اگر تدابیر امامین انقلاب و استقرار محور مقاومت و تلاش‌ها و مجاهدت‌های فرماندهان، مستشاران، سربازان و شهدای مقاومت نبود اکنون اسرائیل نه در مرزهای لبنان که در مرزهای ایران مستقر شده بود.

سردار استکی در پایان گفت: پیروزی در جنگ با اسرائیل از آن جبهه مقاومت است و رژیم سفاک صهیونیستی در حال طی مراحل نابودی خود است.

گفتنی  است؛ در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای مقاومت شهید زاهدی و شهید نیلفروشان تجلیل به‌عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه