English

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان:

بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان اصفهان پرداخت شد

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان گفت: با هدف توسعه فضای سبز و حمل‌ونقل عمومی، بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی میان شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان اصفهان توزیع شد.

 بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان اصفهان پرداخت شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمد مهدی فردوسی با اشاره به پرداخت ۳۶۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان، گفت: عمده این عوارض مربوط به شرکت ذوب‌آهن است و قریب به ۳۰۰ میلیارد تومان میان ۸۰ شهرداری استان و ۶۰ میلیارد تومان میان دهیاری‌های استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: کارگروه استانی ارزش افزوده و آلایندگی به صورت مستمر با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و حضور مدیران کل مربوطه از جمله دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، رییس سازمان حفاظت محیط زیست استان و نمایندگان شهرداران استان برگزار می‌شود.

فردوسی عنوان کرد: از جمله مواردی که در این کارگروه به صورت مستمر پیگیری می‌شود، پرداخت عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان است که پس از وقفه چند دوره، با پیگیری استاندار محترم، کارگروه استانی عوارض ارزش افزوده و آلایندگی و برخی از نمایندگان این عوارض در استان توزیع شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: پیگیری مستمر برای پرداخت عوارض آلایندگی فولاد مبارکه و پالایشگاه ادامه خواهد داشت زیرا این عوارض در حوزه توسعه فضای سبز و حمل‌ونقل عمومی با نظارت استانداری و سازمان محیط زیست هزینه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه