English

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

رهبر انقلاب با خطبه‌های نماز جمعه تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب شجاعانه و دلیرانه در بین امت حضور پیدا کردند و قوت قلبی برای مردم بودند، گفت: ایشان با خطبه‌های خود تمام نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردند.

رهبر انقلاب با خطبه‌های نماز جمعه تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور صد و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک و تسلیت شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان و دیگر شهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: در ماه‌های اخیر دیوانگی رژیم کودک کش اسرائیل به اوج خود رسیده و منجر به شهادت جمعی از مردم بی گناه و رزمندگان و سرداران جبهه مقاومت شده است.

وی با تقدیر از همه کسانی که در نمازجمعه باشکوه تهران شرکت کردند، افزود: بابت همه نعمت‌های الهی و در رأس آن رهبری شجاع خداوند را سپاس می‌گوییم، رهبر انقلاب شجاعانه و دلیرانه در بین امت حضور پیدا کردند و قوت قلبی برای مردم بودند. ایشان با خطبه‌های خود تمام نقشه‌های دشمن را نقش برآب کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با تبریک روز نیروی انتظامی برای این این قشر آرزوی موفقیت و سرافرازی کرد.

وی با اشاره به تامین آب فضای سبز شهر اصفهان گفت: با میزان آب موردنظر کمتر از نیمی از نیاز فضای سبز تامین می‌شود. این مجموعه به حدود ۶۰ میلیون متر مکعب آب نیاز دارد که اکنون کمتر از ۳۰ میلیون متر مکعب این نیاز آبی تامین می‌شود و مردم نیز چنین شرایط بحرانی را در فضای سبز شهر مشاهده می‌کنند.

نورصالحی با اشاره به آغاز جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: قرار بود که رویدادهای مختلفی در جریان این جشنواره در شهر برگزار شود اما به دلیل اتفاقات اخیر، بخشی از این برنامه‌ها لغو شد.

وی با اشاره به نمایشگاه فن نما گفت: این رویداد محلی برای عرضه خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها بود و ان شاء الله اصفهان بتواند به زودی به عنوان قطب فناوری و نوآوری کشور شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نیازهای افراد فعال این حوزه نیز می‌بایست فراهم شود تا زمینه‌ای برای رونق این فعالیت‌ها و تشویق این فناوران باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه