English

همزمان با هفته فراجا انجام شد؛

تقدیر معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان از زحمات کادر فراجا

به مناسبت هفته گرامیداشت نیروی انتظام معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان با همراهی احسان ترابی سرپرست روابط عمومی و بین الملل این شرکت با فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دیدارکردند.

تقدیر معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان از زحمات کادر فراجا
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمد ده بیدیان معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این دیدار صمیمانه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: همکاری نزدیک و تنگاتنگ فرمانده انتظامی شاهین شهر با پالایشگاه اصفهان موجب تامین امنیت هرچه بهتراین مجموعه بزرگ صنعتی و همین طور کارکنان این شرکت است ؛لذا هفته فراجا فرصتی است تا از زحمات بی وقفه شما عزیزان قدردانی کنیم.

سرهنگ هادی کیان مهر، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه نیزدراین دیدار ضمن تبیین آخرین وضعیت همکاری مجموعه نیروهای انتظامی با مراکز صنعتی گفت: خدمت به مردم ومجموعه کارکنان پالایشگاه اصفهان و شهرک انرژی که در کنار این شهرستان قرار گرفته است افتخار سربازان و جان بر کفان نیروی انتظامی است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است؛ دراین دیدار معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اهدای لوح تقدیراز زحمات کادرفراجا و فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهرو میمه تقدیرو قدردانی کرد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه