English

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان خبر داد؛

سکونت بیش از ۴۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در روستاها

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت:در بین جمعیت تحت پوشش کمیته امداد، ۴۰ هزار و ۶۶۸ خانوار نیازمند در روستاهای سطح استان اصفهان سکونت دارند.

سکونت بیش از ۴۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در روستاها
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، نبی اله اله دادی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به اینکه درحال حاضر بیش از ۱۲۲ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار داشت: در بین جمعیت تحت پوشش، ۴۰ هزار و ۶۶۸ خانوار نیازمند در روستاهای سطح استان سکونت دارند.

وی با تاکید بر حمایت خانوارهای سالمند نیازمند در گستره سکونت شهری یا روستایی، ادامه داد: ۲۵ هزار و ۱۵۷ خانوار سالمند نیازمند، بالای ۶۰ سال در روستاها ساکن هستند که برای کمک به ارتقاء شاخص های بهداشتی و بهبود سلامتی ایشان اقدامات موثری انجام می شود.

این‌مقام‌مسئول با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار خانوار به سرپرستی زنان سالمند در روستاها سکونت دارند، افزود: سالمندان تحت حمایت این نهاد، مشکلاتی از جمله بیمه، مسکن، تنهایی و ... را دارند و در بین این قشر، زنان در انجام کلیه فعالیت های روزانه از وابستگی بیشتری نسبت به مردان برخوردارند که این امر با کاهش تدریجی توانایی و سلامتی در افراد سالمند اجتناب ناپذیر است.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان ، با بیان اینکه توانمندسازی و خدمت رسانی، هدف راهبردی این نهاد در روستاها و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است، گفت: تامین هزینه های درمانی، تجهیزات پزشکی و لوازم مصرفی بهداشتی علاوه بر ارائه خدمات کمک معیشت، تامین لوازم ضروری زندگی و خدمات تامین مسکن در روستاها از اولویت های این نهاد برای خدمت رسانی به سالمندان روستائی تحت حمایت است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه