English

اجرای ۲۱ ویژه‌برنامه همزمان با جشنواره فیلم کودک در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از اجرای ۲۱ برنامه به‌مناسبت برگزاری سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در این منطقه خبر داد.

اجرای ۲۱ ویژه‌برنامه همزمان با جشنواره فیلم کودک در منطقه ۷ اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،مهدی سلطان‌آقایی در جمع خبرنگاران  با اشاره به برگزاری پرشور رویدادهای جانبی جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در منطقه ۷ اصفهان از چهاردهم تا نوزدهم مهر اظهار کرد: با همکاری مدارس آموزش و پرورش، حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی و کانون‌های فرهنگی مساجد، برنامه‌های جذاب و با نشاطی در سطح محلات این منطقه پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به جدول این برنامه‌های شاد و متنوع افزود: برنامه «گامی به سوی قله» که تجلیل از نخبگان کودک و نوجوان است و برنامه «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» که هنرواره نقاشی طولی کودکان با موضوع همدردی با کودکان غزه خواهد بود، به همین مناسبت اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: از دیگر رویدادهای هفته کودک و نوجوان، برنامه «به وقت شادی» با برگزاری بازی‌های بومی و محلی و دیدار با کودکان شهدای مدافع حرم با نام «رهپویان نور» است، همچنین «آینده از آن توست» نام مسابقه داستان‌نویسی با موضوع داستانی از آینده کشور ایران و «قهرمانت تو کدوم کتابه؟!» نام مسابقه تولید پادپخش توسط کودکان و نوجوانان از کتاب‌های این حوزه است.

سلطان‌آقایی خاطرنشان کرد: قصه‌گویی برای کودکان همراه با ساخت کاردستی و بازی به همراه دورهمی شاعران کودک و نمایش انیمیشن و فیلم کودک همراه با برگزاری برنامه‌های جانبی و مسابقات تفریحی و برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه کودکان نیز از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

این مقام مسئول گفت: «همپای کودک» فستیوال بازی‌های کودکان ۴ تا ۱۲ سال با آیتم‌های بازی در کف، تئاتر عروسکی، بازی‌های بومی محلی و انجام مسابقات و اهدای جوایز خواهد بود و برای تحکیم ارتباط والدین با کودکان در این هفته، برنامه «یک روز شاد» را که اردوی مادر و کودک است و «جشنواره بادبادک‌ها» را که ساخت بادبادک به‌صورت خانوادگی است، برگزار خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه