English

مسئول کمیته رویدادهای محله محور سی‌وششمین جشنواره فیلم کودک خبرداد؛

برگزاری بیش از ۳۵۰ برنامه متنوع در مناطق ۱۵ گانه اصفهان

مسئول کمیته رویدادهای محله محور سی‌وششمین جشنواره فیلم کودک از برگزاری بیش از ۳۵۰ برنامه متنوع در مناطق ۱۵ گانه اصفهان همزمان با جشنواره کودک خبرداد.

برگزاری بیش از ۳۵۰ برنامه متنوع در مناطق ۱۵ گانه اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حامد نظری بیان کرد: ادارات فرهنگی اجتماعی مناطق، فرهنگسراها و مراکز فرهنگی و تفریحی شهر بیش از ۳۵۰ برنامه متنوع در قالب‌های مختلف از جمله سینما محله، مسابقات فرهنگی و هنری نظیر نقاشی، قصه‌گویی، داستان، تئاتر عروسکی، پرواز بادبادک‌ها، سینما مدرسه، بازی‌های بومی محلی و برنامه‌های ویژه‌ای برای خانواده و کودک، نقد و تحلیل فیلم و انیمیشن، کارگاه‌های آموزشی، اردوهای سینمایی و دیگر برنامه‌های جذاب را طی هفته جاری برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به مشارکت مدارس و مجموعه‌های فرهنگی و مردمی در این جشنواره عنوان کرد: این برنامه‌ها با هدف ایجاد نشاط و شادابی در سطح شهر برگزار می‌شود، بنابراین سعی داریم عدالت اجتماعی را در اجرای برنامه‌ها رعایت کنیم تا تمام کودکان و نوجوانان شهر، به‌ویژه کودکان محلات کم‌برخوردار و مناطق حاشیه شهر از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

مسئول کمیته رویدادهای محله محور سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با اعلام اینکه برنامه‌هایی برای کودکان معلول و بیمار نیز در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: مدت زمان جشنواره تنها ۵ روز است، اما با برگزاری برنامه‌های متعدد در سطح محله‌ها و مناطق مختلف، تلاش داریم تا تمامی کودکان و نوجوانان اصفهانی بتوانند از این جشنواره بهره‌مند شوند.

نظری گفت: یکی از برنامه‌های ویژه ما، پخش فیلم‌های سینمایی در مدارس، فرهنگسراها، بوستان‌ها و مکان‌های عمومی است که شامل فیلم‌های منتخب سال‌های گذشته جشنواره و بعضی آثار نوستالژیک محبوب کودکان و نوجوانان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه